• Anonym (Man 47)

Lösvagina / Fleshlight

Hejsan

Nån som testat lösvagina, typ fleshlight?
    Hur är dom, skönt eller är det lika bra med högerhanden?
    Dom skryter ju själva att dom är som en riktig vagina i känslan, stämmer det?

Tjejer, om din man / kille vill ha en sån, hur skulle ni tänka?
    Jag har en känsla av att det är inte lika "ok" att en kille har en lösvagina som en tjej har en dildo, tankar på det?

/

• Svar på tråden Lösvagina / Fleshlight
  • Anonym (Manne)

Har precis beställt en sådan fleshlite nu så vi får se när den kommer hur den upplevs.

Är i valet och kvalet att berätta för min tjej om mitt senaste inköp. Ska jag berätta? Vad vill ni tjejer? Vill ni veta att din kille/sambo har en sådan så ni även kan använda den tillsammans eller vill du vara lyckligt ovetande?

• Anonym (M34)

Nja, jag tycker hela processen med värme och glidmedel inför och rengöring efteråt blir för mycket i förhållande till den lilla extra njutning man får i jämförelse med att bara använda handen.

Däremot var det en helt annan grej när min fru använde den på mig. Av någon anledning var det något jag verkligen gick igång på.

• Anonym (B)
    Anonym (M34) skrev 2019-10-03 19:18:39 följande:

Nja, jag tycker hela processen med värme och glidmedel inför och rengöring efteråt blir för mycket i förhållande till den lilla extra njutning man får i jämförelse med att bara använda handen.

Däremot var det en helt annan grej när min fru använde den på mig. Av någon anledning var det något jag verkligen gick igång på.

Nu var det ett tag sedan jag hade en men jag tyckte att det var ganska smidigt. Skruva bort duschmunstycket och tryck in slangen en bit underifrån. Spola med högsta värme i några minuter och den höll sig riktigt varm och skön länge. Sen när jag var klar använde jag samma metod för att rengöra den, spolade 30 sekunder och hade aldrig problem med lukt etc.
  • Anonym (Manne)

Har fått och provkört den nu. En positiv upplevelse måste jag säga och ganska nära verkligheten ändå. Visst den saknar värme och så men hudkänslan är riktigt bra. Då jag även gillar att tjejen njuter är det lite tråkigt att den inte durrar glädjande när den är nära att komma.

Jag har även provat fingra den, gnida klittan, osv och en riktig fitta får man lite mera gehör från även om den känns riktig med glidmedel på.

Som sagt, vid en första provkörning så håller jag med Philips recension här ovan.

• Anonym (Bortrest)

Det borde väl vara ok med en sån när man bortrest. Bättre än att vara otrogen i alla fall

• Anonym (Bra)

Har 3 stycken, dem har blivit bättre och bättre med åren.

Ska jag vara helt ärligt så är dem skönare än originalet. Dock saknar man ju närheten.

Min fru ogillar dem skarpt, men det skiter jag i. Hon har en hel låda med dildo.

Fair enough!

• Anonym (Gillart)
    Anonym (Man 47) skrev 2017-09-14 10:04:50 följande:
    Lösvagina / Fleshlight

Hejsan

Nån som testat lösvagina, typ fleshlight?
    Hur är dom, skönt eller är det lika bra med högerhanden?
    Dom skryter ju själva att dom är som en riktig vagina i känslan, stämmer det?

Tjejer, om din man / kille vill ha en sån, hur skulle ni tänka?
    Jag har en känsla av att det är inte lika "ok" att en kille har en lösvagina som en tjej har en dildo, tankar på det?

/

Gillar det. Sex med en kvinna, oavsett hål, är givetvis bättre, men lösvaginan är bättre än den egna handen. Runktiden går ner till kanske hälften (för mig) så det är effektivt.

Vill se det i trevlighet som ett mellanting mellan att runka och ha sex, det hamnar nånstans mitt emellan njutningsmässigt.

Helt klart värt det, men eftersom kvinnor blir gravt avtända av tanken på manliga sexleksaker så håll den alltid förutom vid användande/rengöring väl gömd och gör dig av med den om du träffar någon. Prata absolut inte om det heller, eller nämn aldrig att du använder dig av en sådan annat än anonymt pga stigmat.
  • Anonym (Acceptans)
    Anonym (Gillart) skrev 2022-01-14 21:20:53 följande:

Gillar det. Sex med en kvinna, oavsett hål, är givetvis bättre, men lösvaginan är bättre än den egna handen. Runktiden går ner till kanske hälften (för mig) så det är effektivt.

Vill se det i trevlighet som ett mellanting mellan att runka och ha sex, det hamnar nånstans mitt emellan njutningsmässigt.

Helt klart värt det, men eftersom kvinnor blir gravt avtända av tanken på manliga sexleksaker så håll den alltid förutom vid användande/rengöring väl gömd och gör dig av med den om du träffar någon. Prata absolut inte om det heller, eller nämn aldrig att du använder dig av en sådan annat än anonymt pga stigmat.

Nej det är inte så. Vi är flera som inte skulle bry oss. I så fall ska man inte acceptera löskukar. Jag har aldrig sett en IRL men flera män har visat mig när de använder dem och vi camar tillsammans..
Svar på tråden Lösvagina / Fleshlight