Inlägg från: Anonym (Lilla Syster) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilla Syster)

Vi som valt att leva kvar i relationen trots otrohet - kom hit så stöttar vi varandra!

Jag hänger på i denna tråden, upptäckte i februari att jag blivit bedragen.

• Anonym (Lilla Syster)
    MR Human skrev 2017-10-25 14:23:06 följande:
    Välkommen i klubben! Hur mår du/ni idag?
    Väldigt upp  och ner, har äntligen börjat ha fler bra dagar än dåliga. Vi går i parterapi för att reda ut vad som låg bakom. 
  • Anonym (Lilla Syster)
    Anonym (Ahh, precis!) skrev 2017-10-26 08:27:06 följande:
    Ja det vet jag, men kvinnor är väl otrogna också (faktiskt mer än män) ELLER HUR!
    Men hur är det relevant i denna tråden? Den är för oss som stannar kvar hos otrogna partners oavsett vilket kön de tillhör. 
  • Anonym (Lilla Syster)

Min man har också sagt att han inte skulle säga något om jag var otrogen. Att jag har rätt till det för att det ska bli rättvist. Jag letar inte aktivt men det känns ändå lite bra att ha det i bakhuvudet.

• Anonym (Lilla Syster)
    MR Human skrev 2017-10-31 15:07:56 följande:
    Jaså det säger du! Du tror inte att varenda människa som inte blivit bedragna säger samma sak? "jag skulle aaaaaaaaaaaldrig stanna kvar om min partner bedrog mig! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAldig i livet!"

Sen stannar dom ändå!
    Du är så annorlunda än alla dom andra för att???????
    Jag trodde samma sak. Jag trodde verkligen att det som skulle få mig att lämna omedelbart vore fysiskt våld och otrohet, men när det kom fram att han var otrogen lämnade jag ändå inte. Hoppas jag slipper få veta hur jag skulle göra vid våld. 
  • Anonym (Lilla Syster)
    Anonym (notomorrow) skrev 2017-11-02 09:41:59 följande:

Och inte heller ser jag fram mot något. Halva livet kvar men jag ser bara grå ensamhet. Tar en dag i sänder och planerar inget förrän i sista sekund.

Det är nästan det värsta tycker jag. Att inte se mer än några dagar i framtiden. 
    Jag som alltid såg hur vi köpte ett mindre hus när barnen flyttade ut, och blev gamla tillsammans. 
Svar på tråden Vi som valt att leva kvar i relationen trots otrohet - kom hit så stöttar vi varandra!