• Eldira

Bf maj 2018 Jönköping

Bor också kring Jönköpingstrakten och har beräknat datum 7/5, men enligt egen uträkning snarare runt 10/5.

Är i v7 och mår bra. Någon ilning ibland, ömma bröst men i övrigt inget illamående, trötthet eller molande. Ska bli skönt med UL för att se så att allt ser ok ut, önskar jag haft mer symtom.. ????

Kul med flera som befinner sig i samma trakt och fas!

• Eldira

Vi kommer göra Kub-test, har fått bokad tid v 13. Drygt att vänta! Vill mest se så att allt är ok eftersom jag inte har så mkt symtom mer än ömma bröst och hunger.. Har ni andra bokat UL eller Kub än?

• Eldira

Vi gjorde ett kub 27/10 på 12+2 och allt såg bra ut, låg risk. Var härligt att se den lilles hjärta slå och de små benen och armarna rycka till då och då.
    Hade få symtom (utom ständig hunger) fram till v 10, sen kom trötthet och illamående, framförallt på kvällarna. Vill bara sova hela dagen egentligen.. Ugh, jag vet att det bara är att stå ut, men längtar till att bli piggare.

Jag har också kollat lite på barnvagnar, som jag läste att vissa av er också gjort, men väntar nog lite än. Det är ju jättesvårt att veta vad som behövs när det är ens förstfödda, känns som om man har noll koll!

Vi väntar ev till jul med att gå ut till allmänheten med att vi väntar barn.

Svar på tråden Bf maj 2018 Jönköping