• Gaskarl

Varför gamla tanter?

Är det så märkligt? Jag har i yngre år alltid gillat äldre kvinnor, numer håller jag mig till jämnåriga. En kvinna som tar hand om sig, som dessutom har all sin livserfarenhet blir en skitsexig kombo men jag har också varit med kvinnor som bara haft en man, ganska tråkigt faktiskt.

• Gaskarl
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-07 14:23:00 följande:

Ja för oss tjejer är det konstigt att förstå

Hur gammal är du?

Känner du en slags konkurrens, vad är anledningen till att du tycker det är konstigt? Det finns även unga kvinnor som gillar äldre män.

Om man ser på det med lite distans o glimten i ögat så, unga tjejer tycker ofta att jämnåriga killar är omogna, tänker på sig själva när det kommer till sex, kommer snabbt. Äldre män har mer erfarenhet, kommer inte så fort, skulle älska att få tillfredsställa en ung kvinna igen.

Äldre kvinnor peakar mycket senare än män sexuellt, när männen är trötta så tar den sexhungriga kvinnan unga mään som orkar och kan flera ggr på en dag, samtidigt som dom får lära upp den lilla slyngeln.. Lite så.
  • Gaskarl
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-07 16:12:04 följande:

Jag är 25. Killar föredrar tanter framför mig

Hur vet du det?

Varför tror du anledningen till det är?

Prova att lära känna en äldre man?
  • Gaskarl
    Anonym (Älskar 45+) skrev 2017-09-07 16:47:18 följande:

Det tror jag du gör. Men du får beskylla dina medsystrar som är rejält avtändande, det gör att många killar skippar hela åldersområdet.

Äh. Säker på att du duger, eller skit i dom bara och lär känna en gubbe.. :)
  • Gaskarl
    Anonym (kåt eller?) skrev 2017-09-07 17:52:12 följande:

Vi har förstått att du vill att TS ska knulla dig Gaskarl, men TS verkar inte så sugen på gubbar.

Haha, var faktiskt inte så jag tänkte.. Nä, hon vill ha jämnåriga.
  • Gaskarl

Kvinnor i 60års åldern.. Är sex samma för er nu som förr, alltså vilda ritter, rediga påsättningar eller längtar ni mer efter närhetssex, ni fattar vad jag menar.

• Gaskarl
    Anonym (Lika barn leka bästa) skrev 2017-09-10 13:03:57 följande:

Är visserligen bara 57, men jag vill ha både och! Närhet är viktigt men ibland vill man ha galen sex :) Men det ska vara passande i ålder. Vill inte ha en toyboy, utan en man som förstår vad som behövs för att uppnå gemensam njutning.

Tack för vettigt svar, härligt svar..
  • Gaskarl
    Anonym (Lika barn leka bästa) skrev 2017-09-10 13:03:57 följande:

Är visserligen bara 57, men jag vill ha både och! Närhet är viktigt men ibland vill man ha galen sex :) Men det ska vara passande i ålder. Vill inte ha en toyboy, utan en man som förstår vad som behövs för att uppnå gemensam njutning.

Jag är 53
Svar på tråden Varför gamla tanter?