• Anonym (Anonym)

Varför gamla tanter?

Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...

• Svar på tråden Varför gamla tanter?
  • Anonym (Anonym)

Kan någon ge en förklaring är det något biologisk instinkt?

• Anonym (onehotsexylady)

Är 50 + och undrar detsamma. Har uteslutande killar runt 28-30 i min säng och även för givande samtal konstigt nog. Tror det är mognaden och spänningen.

• Anonym (Ludvig)

Det var en nyhet för mig. Då kanske man kan hitta en riktigt ung man som vill ha sex med min fru som närmar sig sextio. Vilken syn det skulle vara med en ung ivrig älskare som knullar henne...

Är det verkligen sant? 

• Anonym (Me)
    Anonym (Ludvig) skrev 2017-09-07 13:50:52 följande:
    Det var en nyhet för mig. Då kanske man kan hitta en riktigt ung man som vill ha sex med min fru som närmar sig sextio. Vilken syn det skulle vara med en ung ivrig älskare som knullar henne...

Är det verkligen sant? 
    Märkligt
  • Gaskarl

Är det så märkligt? Jag har i yngre år alltid gillat äldre kvinnor, numer håller jag mig till jämnåriga. En kvinna som tar hand om sig, som dessutom har all sin livserfarenhet blir en skitsexig kombo men jag har också varit med kvinnor som bara haft en man, ganska tråkigt faktiskt.

• Anonym (Anonym)
    Gaskarl skrev 2017-09-07 14:15:05 följande:

Är det så märkligt? Jag har i yngre år alltid gillat äldre kvinnor, numer håller jag mig till jämnåriga. En kvinna som tar hand om sig, som dessutom har all sin livserfarenhet blir en skitsexig kombo men jag har också varit med kvinnor som bara haft en man, ganska tråkigt faktiskt.

Ja för oss tjejer är det konstigt att förstå
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (onehotsexylady) skrev 2017-09-07 13:47:06 följande:

Är 50 + och undrar detsamma. Har uteslutande killar runt 28-30 i min säng och även för givande samtal konstigt nog. Tror det är mognaden och spänningen.

Vad säger dom till dig då?
  • Anonym (Kille 21)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-07 13:01:04 följande:

Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...

Är det så konstigt? Alla är vi olika och tänder på olika saker. Jag tönder på mogna kvinnor då det känns spännande och jag gillar kvinnliga former, alltså inte jättesmala tjejer.
  • Gaskarl
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-07 14:23:00 följande:

Ja för oss tjejer är det konstigt att förstå

Hur gammal är du?

Känner du en slags konkurrens, vad är anledningen till att du tycker det är konstigt? Det finns även unga kvinnor som gillar äldre män.

Om man ser på det med lite distans o glimten i ögat så, unga tjejer tycker ofta att jämnåriga killar är omogna, tänker på sig själva när det kommer till sex, kommer snabbt. Äldre män har mer erfarenhet, kommer inte så fort, skulle älska att få tillfredsställa en ung kvinna igen.

Äldre kvinnor peakar mycket senare än män sexuellt, när männen är trötta så tar den sexhungriga kvinnan unga mään som orkar och kan flera ggr på en dag, samtidigt som dom får lära upp den lilla slyngeln.. Lite så.
Svar på tråden Varför gamla tanter?