Varför gamla tanter?
Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...
Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...
Det finns fräscha pigga 80+ och det finns slitna trasiga 40+.
Man får se personen, inte siffran.
Dom gillar milfs och grannies.
Dom gillar milfs och grannies.
Men är det ens lagligt, det är ju olagligt åt andra hållet Ironiskt tänkt.
Då jag förr var en ung man som träffade betydligt äldre kvinnor så kan jag avslöja att det inte berodde på preferens utan att det var så enkelt som att det var de kvinnorna som ville ha mig.
Man går där man är välkommen helt enkelt. Jag som 18 åring tex. Jämnåriga tjejer gillade mig inte, yngre hade vart äckligt och dessutom olagligt. Lite äldre tjejer, kanske runt 25-30 när man är 18 själv är helt omöjligt, tom. ännu svårare än jämnåriga. Så 40+ istället.
Det är ingen preferens, man ljuger för sig själv och säger det kanske, utan det är för att det är det man får.
Läste någonstans att denna generation av killar gillar äldre kvinnor för att det blir en mer jämställd relation. Yngre tjejer är osäkrare och tenderar att bli undergivna. Kan någon kille bekräfta detta?
Fast min teori är att denna generation har blivit för bortklemade och inter redo att växa upp än. Därför vill de ha en äldre kvinna som tar hand om dem
Då jag förr var en ung man som träffade betydligt äldre kvinnor så kan jag avslöja att det inte berodde på preferens utan att det var så enkelt som att det var de kvinnorna som ville ha mig.
Man går där man är välkommen helt enkelt. Jag som 18 åring tex. Jämnåriga tjejer gillade mig inte, yngre hade vart äckligt och dessutom olagligt. Lite äldre tjejer, kanske runt 25-30 när man är 18 själv är helt omöjligt, tom. ännu svårare än jämnåriga. Så 40+ istället.
Det är ingen preferens, man ljuger för sig själv och säger det kanske, utan det är för att det är det man får.
Jag har haft kvinnor som varit äldre sedan 16 års ålder så för mig är det inget uppseendeväckande att yngre killa och äldre damer väljer att ha ihop det.
för närvarande ligger jag med en dam i 70 års ålder jag är 23. Vi kände varandra sedan tidigare, pluggar just nu på universitetet och damen ifråga bor på samma ort så i brist på studentrum så hyr jag hos henne.
Jag är 70, min unga fru är 63. Jag gillar mogna kvinnor, i ungefär min egen ålder, drömmer väldigt sällan om yngre kvinnor.
Däremot fantiserar jag ofta om och läser noveller om unga män med mogna kvinnor, och då lever jag mig in i den unge mannen som blir upplärd av en mogen kvinna som tar för sig.
Just nu är jag på Gran Kanaria, med många gilfs. Härliga mjuka mulliga mysiga kvinnor med stora lite hängiga bröst och kåta blickar. mmm
Det är sjukt upphetsande med ålderskillnaden samt att det är smått tabubelagt
Testat äldre kvinna .. Vi hade kanon sex ihop eftersom det bara gällde sex .... smita in så grannarna inte såg ,
Åldersskillnaden gjorde det mer spännande,samt inget krav på annan relation än sex..
Som yngre man visste jag att en äldre kvinna oftast hunnit med de där långa slitsamma relationerna som kanske inte alltid fallit ut som tänkt, dvs brist på närhet och sex, i kombination med heta erfarenheter från snedteg, älskare, relationer som varit lärorika och utvecklande. En äldre kvinna har större sexuell erfarenhet, vet vad hon vill, kan ställa hårda krav, men baserade på livserfarenhet, känner oss män både mentalt och fysiskt på ett helt annat sätt en en ung kvinna. Jag skulle också vilja påstå att kåtheten är mer nåbar, går att ta på, känna i rummet på ett helt annat sätt än med en ung kvinna.