Varför gamla tanter?
Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...
Det är inte alls ovanligt att killar i 20 års åldern intresserar sig för och blir sexuellt upphetsade av kvinnor som är 60+. Varför är det så? Varför vill så många unga killar ha sex med kvinnor som är så mycket äldre?...
Kan någon ge en förklaring är det något biologisk instinkt?
Är det så märkligt? Jag har i yngre år alltid gillat äldre kvinnor, numer håller jag mig till jämnåriga. En kvinna som tar hand om sig, som dessutom har all sin livserfarenhet blir en skitsexig kombo men jag har också varit med kvinnor som bara haft en man, ganska tråkigt faktiskt.
Är 50 + och undrar detsamma. Har uteslutande killar runt 28-30 i min säng och även för givande samtal konstigt nog. Tror det är mognaden och spänningen.
Hur gammal är du?
Känner du en slags konkurrens, vad är anledningen till att du tycker det är konstigt? Det finns även unga kvinnor som gillar äldre män.
Om man ser på det med lite distans o glimten i ögat så, unga tjejer tycker ofta att jämnåriga killar är omogna, tänker på sig själva när det kommer till sex, kommer snabbt. Äldre män har mer erfarenhet, kommer inte så fort, skulle älska att få tillfredsställa en ung kvinna igen.
Äldre kvinnor peakar mycket senare än män sexuellt, när männen är trötta så tar den sexhungriga kvinnan unga mään som orkar och kan flera ggr på en dag, samtidigt som dom får lära upp den lilla slyngeln.. Lite så.
Ja jag är en av dem. Många yngre tjejer är osäkra men döljer det i en bitchig stil och är så pryda att man verkar letar fel hos killarna. Då är det bättre med bra många pr äldre kvinna som har en ödmjukare och trevligare approach och inte behöver vara så tillgjord.
Äh. Säker på att du duger, eller skit i dom bara och lär känna en gubbe.. :)
En fräsch artonåring ? dejta 17-18 åriga killar då?
Jag undrar om det finns en maxgräns på kvinnorna eller om dom gillar kvinnor upp i 70-80 års åldern? Vad är eran maxgräns på kvinnorna?
De här männen kan nog läsa och de är ute efter sex! Till min STORA förvåning. Jag är alltså 62 OCH jag har ingen bild på mig själv inlagd NB så ingen vet hur jag ser ut. Nu skulle herrarna kanske backa om jag svarade...det vet jag ju inte MEN som det verkar så är de beredda att ha sex med en 62-årig kärring hur hon än ser ut!?
jag tror nog att det är så att unga killar blir attraherade av självsäkra kvinnor i 30-40 årsåldern å inte 60 åringar
Hur vanligt är det ens 60 + kom igen nu är det verkligen så?
Bra ålder!