Vi som planerar andra barnet ????????
Hello!
Syskonverkstaden har startat, p-staven uttagen i torsdags så nu hoppas vi på att plussa inom kort så att våran 2 åring får sig ett syskon lagomt tills han är runt 3.
Hoppas att vi kan följas :)
Hello!
Syskonverkstaden har startat, p-staven uttagen i torsdags så nu hoppas vi på att plussa inom kort så att våran 2 åring får sig ett syskon lagomt tills han är runt 3.
Hoppas att vi kan följas :)
Alla frågetecknen i rubriken ska vara en bebis-emoji men funkar nog inte med sånt här på familjeliv :D
Hej!
Jag ska ta ut min spiral nu på onsdag, och sen ska jag bara invänta mensen och se att kroppen kommer igång som den ska, sedan är det dags att försöka på nummer två!
Vi har en dotter som blir 3 nu i september, och hon var inte planerad, så det här blir första gången vi kommer köra för att medvetet bli med barn och jag är verkligen jättepirrig inför det! Kommer bli awesome! :)
Vi försöker också göra syskon till vår tvååring:D om det tar sig den här gången så är hon 2 år och 11 månader när bebis kommer. Vi har alltid velat ha runt 3 år. Vi är inne på tredje försöket nu och jag hoppas sååå mycket på ett plus . :) <3
Hej på er! Här hemma har syskonverkstaden också börjat! Har en flicka som blir 3 i oktober.
Är på första försöket nu, ligger på ÄL +9 idag så bara väntar på att få börja testa snart har BIM på söndag eller måndag. Tänkte testa med en "testa-tidigt" på lördag!
Tog sig på första försöket med dottern men sådan tur behöver vi ju inte alls ha denna gång, hoppas dock!