Vi som planerar andra barnet ????????
Hello!
Syskonverkstaden har startat, p-staven uttagen i torsdags så nu hoppas vi på att plussa inom kort så att våran 2 åring får sig ett syskon lagomt tills han är runt 3.
Hoppas att vi kan följas :)
Hello!
Syskonverkstaden har startat, p-staven uttagen i torsdags så nu hoppas vi på att plussa inom kort så att våran 2 åring får sig ett syskon lagomt tills han är runt 3.
Hoppas att vi kan följas :)
Alla frågetecknen i rubriken ska vara en bebis-emoji men funkar nog inte med sånt här på familjeliv :D
Hej!
Jag ska ta ut min spiral nu på onsdag, och sen ska jag bara invänta mensen och se att kroppen kommer igång som den ska, sedan är det dags att försöka på nummer två!
Vi har en dotter som blir 3 nu i september, och hon var inte planerad, så det här blir första gången vi kommer köra för att medvetet bli med barn och jag är verkligen jättepirrig inför det! Kommer bli awesome! :)
Hej!
Jag ska ta ut min spiral nu på onsdag, och sen ska jag bara invänta mensen och se att kroppen kommer igång som den ska, sedan är det dags att försöka på nummer två!
Vi har en dotter som blir 3 nu i september, och hon var inte planerad, så det här blir första gången vi kommer köra för att medvetet bli med barn och jag är verkligen jättepirrig inför det! Kommer bli awesome! :)
Vi försöker också göra syskon till vår tvååring:D om det tar sig den här gången så är hon 2 år och 11 månader när bebis kommer. Vi har alltid velat ha runt 3 år. Vi är inne på tredje försöket nu och jag hoppas sååå mycket på ett plus . :) <3
Vi försöker också göra syskon till vår tvååring:D om det tar sig den här gången så är hon 2 år och 11 månader när bebis kommer. Vi har alltid velat ha runt 3 år. Vi är inne på tredje försöket nu och jag hoppas sååå mycket på ett plus . :) <3
Slutade med p-piller på dotterns 1års dag 1juni. Ingen mens har ännu dykt upp och i get plus på Stickan. Men dottern kom mensen nästan direkt och de tog sig på första försöket. Känns jobbigt att min kropp inte riktigt är med trot att de bara gått 3månader. Men 3månader känns som en evighet i längtans tider.
Har börjar med ägglossningstest denna månaden för att se om något sker, känns men som kroppen luras med mig eller vad säger ni?
Glömde skicka med bilden här kommer den
Hej på er! Här hemma har syskonverkstaden också börjat! Har en flicka som blir 3 i oktober.
Är på första försöket nu, ligger på ÄL +9 idag så bara väntar på att få börja testa snart har BIM på söndag eller måndag. Tänkte testa med en "testa-tidigt" på lördag!
Tog sig på första försöket med dottern men sådan tur behöver vi ju inte alls ha denna gång, hoppas dock!
Hej på er! Här hemma har syskonverkstaden också börjat! Har en flicka som blir 3 i oktober.
Är på första försöket nu, ligger på ÄL +9 idag så bara väntar på att få börja testa snart har BIM på söndag eller måndag. Tänkte testa med en "testa-tidigt" på lördag!
Tog sig på första försöket med dottern men sådan tur behöver vi ju inte alls ha denna gång, hoppas dock!
Jag hoppar gärna in här! Precis börjat syskonverkstaden! Har en dotter född 16 och hoppas på att få ca 2 år mellan de små! :D
Kom åt skicka knappen xD
Har bim den 6/10 och beräknad ägglossning blir 23e men ska ta ägglossningsstickor för att vara säker :)
Har tänkt ha mys med gubben dag 20, paus 21 sedan både dag 22 och 23! (Även 24 för o va säker)
Nu gör jag inget annat än räknar ner dagarna till ägglossningen xD ska ta första Stickan i morgon med (Y)
Hej! Jag följs gärna åt här :) Har en dotter på 15månader och nu är sambon och jag överens om att starta syskonförsöken :) Tog mitt sista minipiller i söndags. Men sedan jag hade p-stav en kort sväng så blev min cykel riktigt oregelbunden, så nu har jag inte koll på varken äl eller mens :/
Håller tummarna för er alla här :)
j:)
Jag hänger gärna på här
våran son är nu 1 år . Vi har försökt sedan i februari då mensen kom tillbaka.
Tidigare tog det 4 år innan vi plussa.
Samma dag som vi skulle åka och starta våran IVF blev det plus.
men nu börjar de bli så där jäkla tråkigt igen när de aldrig blir nå.