Inlägg från: Förstabarnet96 |Visa alla inlägg
  • Förstabarnet96

Bim oktober 2017

Hej. Hoppar in i den här tråden! Är 21 år och är på andra försöket. Ägglossning 10-11/10 och Bim på söndag 22/10 enligt min app.. tog test idag som var negativt.. har haft som träningsvärk i nedre delen av ryggen hela veckan, någon mer som har det?

• Förstabarnet96

Ni som hunnit testat vad använder ni för tester ? Jag har användt RFSU men ej fått plus än, tänkte prova ett clear blue nästa gång.. den verkar mer känslig

• Förstabarnet96

Tog ett clearblue imorse , i första anblick ser de supernegagivt ut men vet inte om de är jag som stirrat tills jag inbillat mig men tycker att jag anar ett svagt lodrätt streck.. vad tror ni? Bim 22/10 ..
  • Förstabarnet96

Dag 30 i cykeln nu och ingen mens än , brukar bara ha 28 dagar cykel, hade iof ägglossning dag 19 så beror vell på det kanske? Får se, inget plus än iaf..

• Förstabarnet96

Tog ett predictor early idag ,negativt.. är på Äl+13 idag. Ingen mens i sikte, vet inte om man ska fortsätta hoppas..:|

• Förstabarnet96
    Iamlalex skrev 2017-10-23 18:22:17 följande:

Jag testade idag på bim-2 fast på kvällen och det blev negativt. Kanske bara måste vänta till bim? Eller cad säger ni?

Vad använde du för test, fick också neg idag , enligt min app är jag också på bim-2
Svar på tråden Bim oktober 2017