Bim oktober 2017
Hej, hoppar in här. Jag har följt lite innan.
Vi bestämde nyligen för att göra försök på en trea. Alltså två barn tidigare. Jag har blivit tidigare gravid på första försöket med första barnet och typ fjärde försöket med andra (dock på första cyckel utan att amma). Så jag har blivit gravid lätt. Jag är nu 36 år och det var över 5 år sen sist. Sen enligt gyn har jag endometrios, dock troligen har haft det även innan men sen 1 år har det varit hemskt vid mensen. Jag ska tillbaka om 6 månader om ingen resultat.
Jag hade sista mensen 26/9 och idag borde då vara -2 BIM. Jag har haft super ont i brösten i en veckas tid nu. Liksom brinnande/svidande känsla i bröstvårtor. Som om mjölken börjar rinna. Hade inte så så tidigt med tidigare graviteterna. Känner också konstiga dofter och lite hugg i underlivet vilket jag känt bara när jag varit gravid. Men tog ett test imorse och det var neg. :( Är rätt ledsen för jag har varit så säker pg av symptom. Jag hoppas att jag testat bara för tidigt men börjar mentalt förbereda att mensen dyker upp under veckan...