Inlägg från: lyckligast80 |Visa alla inlägg
  • lyckligast80

Bim oktober 2017

[quote=77982065][quote-nick]Mor till Ella skrev 2017-09-03 11:36:28 följande:[/quote-nick]Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10[/quote

Hej!

Samma här, BIM 1/10. : ) 5 försöket nu...

• lyckligast80
    Hedblomster skrev 2017-10-01 10:54:15 följande:

Känner mig så deppig idag. 100 % säker på att jag inte är gravid. Får hoppas på sjunde försöket.

Känner som du, deppig. BIM idag, ingen mens än men den brukar komma på kvällen.

Tog ett test i förrgår men det visade INTE GRAVID. Dock inte i versaler men det kändes som att det bara skreks rätt ut i ansiktet på mig. INTE GRAVID!!

Så bara att hoppa på 5e försöket. Försöker att inte vara negativ, inte stressa, men det är fasen inte så lätt.

Håller tummarna för oss!! Och alla andra också såklart som kämpar på. ????
  • lyckligast80

BIM +1 ingen mens än... inga känningar att den är på väg heller. Brukar ha ont i både rygg och mage.

Men gjorde ett gravtest i lördags som var negativt. : /

Kanske för låg hormonnivå då?

Eller spelar kroppen mig ett spratt bara... bara att vänta å se. Olidligt!

• lyckligast80
    Mayaaaa skrev 2017-10-30 20:57:44 följande:

Jag ska ha mens idag men det kommer bara flytningar ? Kan detta vara ett tecken ? De känns som mensvärk och att mensen kommer dock är det bara flytningar.

Jag testade bim-3 och de va negativt.

Hoppet e de enda som lämnar mig

Hej,

Samma här, ska ha mens idag men än sålänge bara flytningar:/ Har dock som mensvärk nu så den kommer väl snart.... :/

Har inte testat än...
Svar på tråden Bim oktober 2017