Inlägg från: Fröken92 |Visa alla inlägg
  • Fröken92

Bim oktober 2017

Respan skrev 2017-09-28 17:41:32 följande:

Ser ni?

Jag ser något svagt!
  • Fröken92

Hoppar in här! Hade ÄL i måndags, tror jag, fick rejält utslag på ÄLtest (se bild) på söndagen! BIM 7-8 okt!

• Fröken92
    Hedblomster skrev 2017-09-29 16:26:34 följande:

Jag är ju också på äl+7 och testade imorse, haha.... sååå onödigt men det är bara billiga one step-test köpta på tradera så ska experimentera och slösa lite med dom. Men de ska mäta från 10 mIU/ml. Känner mig säker på att jag inte är gravid oavsett... :/ Har inga symtom men det är ju så himla tidigt.

Såhär såg dagens test ut:

Det ser rätt negativt ut :/
  • Fröken92
    Milou3 skrev 2017-10-03 20:51:06 följande:

Ja det ser positivt ut! Har du testat ett gravtest än?

Är för tidigt för mig än! Testat pluss som tidigast ÄL+12 förut! Är bara på ÄL+8 än så tänkte vänta
  • Fröken92
    Milou3 skrev 2017-10-03 22:34:17 följande:
    Bra där att du kan vänta :) man blir bara ledsen om det blir negativt, även om den logiska delen av hjärnan inser att få plussar runt äl+9-10. Har lovat mig varje månad att inte testa före bim men lyckas av någon anledning bara testa tidigare för varje gång. Helt puckat!
    Vill helst testa nuuuuu! Haha men har sagt att nä, nu får jag gott vänta!
  • Fröken92

BIM dagen, hade gett upp hoppet utan symptom. Hade ett hugg med liten blödning i fredags men ingen mens! Idag testade jag med testlagret med tanken "snart kommer mensen" men icke! Ett svagt plus syntes och jag i full lycka tog mitt clearblue! Första försöket någonsin sttt skaffa barn. Det tog sig. Är i chock!

• Fröken92
    Horisonten skrev 2017-10-08 08:30:40 följande:

Åh vad härligt och roligt!! STORT GRATTIS!!! :D

Får så mycket hopp om att jag bara testat mig för tidigt!! Lycka till med allt nu :)

Tack! Jo jag testade igår och det var negativt! Så hoppet finns!

• Fröken92

Tack för alla grattis. Har inte kunnat smälta det riktigt än. Känns som man vill ha det där starka och tydliga pluset innan man kan ta in det helt!

Svar på tråden Bim oktober 2017