Inlägg från: Erna90 |Visa alla inlägg
  • Erna90

Bim oktober 2017

Hoppar in här!

ÄL 23e sept och bim 7e okt. Ungefär.

Försök till syskon, har en son född jan-16.

Har tyvärr ett missfall i bagaget, 9 aug i år då i vecka9. Detta är andra försöket efter missfallet!

• Erna90
    heden89 skrev 2017-10-02 11:41:55 följande:

Verkar som att det är många som har känningar här och var, spännande! Jag är inne på ÄL+7 och har BIM runt 7/10, 8/10 men känner ingenting överhuvudtaget... :/

Samma här! Bim ca 7/10 men noll känningar :(

Men kände inte mkt vid första och andra graviditeten heller. Andra slutade dock i missfall..
  • Erna90
    heden89 skrev 2017-10-02 18:29:58 följande:

Åh men så roligt att vi är så lika i tid Ja det verkar som att alla har känningar men själv märker jag ingenting överhuvudtaget och analyserar minsta lilla... När i tid kände du något under din första graviditet? Trist med ett missfall, hoppas ni får slippa det denna gång <3

Den gången kände jag av att det va nära till gråten. Höll på att börja gråta när chefen berättade att han sagt upp sig. Då kring bim -3 eller nått har jag för mig. Annars inget direkt!
  • Erna90
    heden89 skrev 2017-10-03 13:16:14 följande:

Jag har också jättesvårt för att hålla mig och fick hem fler tester igår så hade tänkt prova imorgon. Ligger nära dig i tid, ÄL 25,26/10 och BIM runt 7,8/10. Jag har dock inte känt några tecken alls...

Testade du idag?

Jag testade igår men va blankt..
  • Erna90
    heden89 skrev 2017-10-04 20:26:49 följande:

Yes, testade imorse men jag har nog aldrig sett ett blankare test... Tänker du testa igen och har du några känningar?

Nej vad tråkigt, dock inte kört än ju!

Jag tänker att jag kanske testar på fre igen, bim -1. Typ. Inte helt säker på min cykel. Har dock inga känningar alls tyvärr..

Egentligen skulle man ju försöka hålla sig till mensen är försenad men hur lätt är det när man vet att det kan gå att få svar innan den?
  • Erna90

Negativt test idag, Bim imorgon. Känns som mensen är på g när som. FAN! :'(

Som någon skrev, får verkligen vänja mig vid tanken att det blir längre glapp mellan 1an och 2an än vi tänkt. Det retligaste är ju att vi faktiskt blev gravida precis då vi hoppats men fick missfall

Förlåt för all depp! Tur det är helg iaf

• Erna90
    Joozzaan skrev 2017-10-07 13:22:11 följande:

Blir nog inte tydligare än så här :) hoppas den lilla vill stanna kvar hos oss och kika ut i juni!

Åhh vad kul! Stort Grattis!

Hoppas också få se dessa magiska ord snart! <3
  • Erna90

Grattis alla plussare

Här börjar hoppet sina. Bim i lördags men (jätte)negativt test idag. Dock ingen mens, men känns som den är på g. Vet att det fortfarande finns chans, speciellt då jag är osäker på om Bim faktiskt va i lördags eller om det kan vara senare. Har inte helt koll på cykeln och testade inte med äl-stickor..

• Erna90

Tror jag får säga tack och hej till denna grupp! Fick ett "inte gravid" på testet idag + att mensen kom på em (brukar alltid komma på morgonen annars..), kändes som ett slag i magen. Trodde verkligen det va något! Blir visserligen osäker på när bim är. Räknat på 28 dagar va det i lördags, men har tidigare haft allt mellan 30-40 dagar mellan.. Men just från start missfall till start nästa mens va det 28 dagar.. Nu blev det då 33 dagar. Det här med att inte kunna påverka.. Man blir ju tokig!

Svar på tråden Bim oktober 2017