Inlägg från: tjugofemton |Visa alla inlägg
  • tjugofemton

Bim oktober 2017

Hoppar in jag här också!

Plockade ur min hormonspiral i början på september och vi har legat konstant sen dess i princip. Nu väntar jag mens om ca 8 dagar (sjukt svårt att veta eftersom jag inte haft mens på läääänge pga spiralen!).

Har dock lite graviditetstecken... typ SJUKT trött, drömmer konstiga drömmar (att jag är otrogen?!) samt ömma bröstvårtor och stickigt i brösten.

• tjugofemton
    Sheltielife skrev 2017-09-27 12:58:45 följande:

Är de någon här inne som börjar drömma väldigt mycket o väldigt konstigt? :O hört att man kan göra de när man är gravid! Själv har jag varit med om detta de senaste dagarna! I samband med ägglossningen (samma natt timmar efter ägget lossna) drömde jag att ja va gravid med tvillingar. Har där efter drömt olika drömmar om att jag är gravid och massa sex drömmar som handlar om graviditet o göra och i natt (äl+5) drömde jag om att jag fick nidblödning xD

Någon mera som drömt mycket? Någon som tidigare varit gravid o haft liknande drömmar innan plus? :)

En kompis till mig drömde massor innan hon plussade :) jag drömmer också mycket nu och hon skrev till mig att hon tror att jag är gravid ????

Gravid
  • tjugofemton
    Sheltielife skrev 2017-09-27 13:20:52 följande:

Hoppas verkligen de tyder på att jag är gravid *.* (hoppas ägget fäste idag) hoppas du också är gravid! Längtar så efter att plussa!

Första barnet? :)
  • tjugofemton

Ömma/stickiga bröst, gråter titt som tätt men vet ej varför, trött och behöver sova middag ???? Exakt samma som när jag plussade med första barnet. Vågar dock inte på att hoppas att det har tagit sig nu på första försöket för bebis två Men det låter onekligen som att jag är gravid ???? BIM ~ 5/10

• tjugofemton
    Eleonoratösen skrev 2017-09-27 22:14:42 följande:

Nu är jag rejält deppig. ÄL enligt clearblue i måndags och hade sex då och igår. Men idag blöder jag ganska mycket. Vet att jag förra gången jag tog bort spiralen hade mycket problem med känslig slemhinna och kunde blöda efter sex, men tycker det var lite väl mycket idag. Så känns som det är kört...

Åh. Är det vanligt? Det hade jag för ca 3 veckor sedan efter utplock. Men dock ingen mäng, bara lite på pappret?
Svar på tråden Bim oktober 2017