Bim oktober 2017
Hoppar in här med. Har ingen koll på när BIM är för den är så himla oregelbunden och ligger mellan 30-40 dagar men enligt appen ca 17 oktober. Har börjat ta äl-test denna månad, skulle ni säga att det är på g?
Hoppar in här med. Har ingen koll på när BIM är för den är så himla oregelbunden och ligger mellan 30-40 dagar men enligt appen ca 17 oktober. Har börjat ta äl-test denna månad, skulle ni säga att det är på g?
Svårt att säga! Är det starkare än dagarna innan? Då är det säkert inte så många dagar kvar. Men med vissa märken får jag ganska starkt hela tiden tills det blir positivt.
Ser lite ut som mitt äl-test gjorde i går och jag tror jag ska ha äl på söndag, måndag. Gissar du får ett positivt äl-test lördag em/söndag morgon och äl söndag kväll/måndag :)
Skit i apparna! Bättre du isf tempar och kompletterar med äl-test samt har lite koll på ditt sekret :)
Har du precis haft mens? Isf kan testet bli ganska starkt, eller om mensen är nära. Men mitt i en cykel så brukar inte testen bli så pass starka om det är över en vecka kvar till äl.
Någon som vill kolla på detta?
Jag tror jag hade ägglossning i natt! Hade starkt streck på testet igår men INTE positivt men skulle gissa OM jag hade tagit ett nytt test på kvällen att jag skulle fått positivt då (att jag fick min stegring igår kväll med andra ord)
Fick i natt så J*VLA ont i äggstocken som jag brukar få vid ägglossning. Kramp vid olika rörelser och en brännande känsla även att de strålade ut smärta i benet o ljumsken. (Typisk ägglossnings smärta för mig)
Dagens test är svagare än gårdagens men borde de inte vara ännu svagare om jag nu hade ägglossning i natt? (Första månaden jag kör med ägglossnings stickor)
Testen som va innan gårdagens test va nästan helt blanka så igår o idag är första gången de e ett streck på riktigt (dock svagare idag)
Så med tanke på hur mina test ser ut o smärtan jag hade igår skulle jag tekniskt sett kunnat ha ägglossning igår? Eller har jag tolkat de helt fel? :O
Hoppas någon kan hjälpa mig då jag sitter här super förvirrad!
Tack på förhand!
Översta testet igår kl 11.30
Nedersta idag kl 11.45
Så känner jag med! Jag tror ju till 90% jag hade ägglossning igår men så blir man ändå fundersam på om man misstolkat allt xD ska för säkerhetens skull ha mys med gubben idag o i morgon också och sen hoppas de tar sig.
Hade även ont vid samlag igår vilket jag ALDRIG har annars :O
Men visst är de svårt o tyda! Ser ju ut som du kommer få positivt test vilken dag som helst :D
Känns ju inte som att det händer något... suck
Alltid så tråkigt att vänta på äl :(
Nu jäklar blev det positivt ÄL-test idag! Eller vad tror ni?
Ser positivt ut! Kör hårt nu :)