Wuuaau skrev 2017-09-15 06:25:00 följande:
Hoppar in här. Åttonde försökt för nr 2. Är så less på detta nu. Det känns som att det aldrig kommer gå. Har lite tidspress på mig dessutom. Ska opereras för cellförändringar vilket kan göra att jag inte kan bli gravid efter(de ska ta bort så mkt). Jag fick ett år på mig. I februari är det dax för operation.
ÄL 1/10
BIM 15/10
Åh fy vilken press!! Håller verkligen tummarna för dig.
Testa alla knep du kan komma över! Kan bjuda på några som jag läst om senaste året.
- se till att hålla fötterna varma mellan äl och bim.
- ha sex även efter äl. Det sägs främja infästningen.
- skippa koffein helt och hållet. Finns jättegott koffeinfritt kaffe!
- se till att inte ligga/sitta stilla för mycket mellan äl och bim då det kan försvåra infästningen.
- undvik att äta ägg dagarna innan ägglossning då det innehåller ämnen som kan göra snippan/kroppen mindre spermavänlig. Drick mycket ist och gärna citronvatten.
Annan mat att äta extra av under bebistillverkning är:
Ruccola: innehåller mycket folsyra. Färsk bladspenat: innehåller det mesta som är nyttigt! Typ superdupernyttigt! Röd paprika: innehåller mycket e-vitamin vilket främjar slemhinnan. Ostron, kantareller: innehåller zink vilket kan ge en skjuts för både man och kvinnan fertilitetsmässigt. Goffa i valnötter, cashewnötter och paranötter, innehåller mycket nyttiga fetter!
Sen undvik för mycket socker, vitt bröd och pasta och ät mer fisk :)