Inlägg från: Wuuaau |Visa alla inlägg
  • Wuuaau

Bim oktober 2017

Hoppar in här. Åttonde försökt för nr 2. Är så less på detta nu. Det känns som att det aldrig kommer gå. Har lite tidspress på mig dessutom. Ska opereras för cellförändringar vilket kan göra att jag inte kan bli gravid efter(de ska ta bort så mkt). Jag fick ett år på mig. I februari är det dax för operation.

ÄL 1/10

BIM 15/10

• Wuuaau

Ja det är en överhängande stress det här. Att försöka sluta tänka på det, som alla säger, är just därför väldigt svårt. Tänkte köra rosenrot denna månaden och kolla om det funkar. Någon som har erfarenhet av det?

• Wuuaau
    familjenl skrev 2017-09-17 08:18:52 följande:

Åh vilken pressad situation! :( Håller tummarna för dig! Styrkekram!

Tack så mycket <3

Och lycka till du med!
  • Wuuaau

Jag behöver hjälp!

Jag vill så gärna plussa nu i oktober. Jag hade ÄL 30/9, hade sex dagen innan och dagen efter och även dagen efter det. Tyvärr inte på själva ägglossningsdagen. BIM är 14/10 och jag brukar vara väldigt exakt och regelbunden. På sin höjd kan jag vara 3 dagar sen/tidig men det är väldigt ovanligt.

Nu i onsdags (alltså en vecka och 4 dagar innan BIM) fick jag rosa flytningar med yoghurt-konsistens. Dessa flytningar har varat tills nu.. vissa dagar mer rosa och vissa dagar mer brunt.

Vad är detta för något? Jag vågar inte tro på nidblödning men det är ändå så ovanligt för min kropp. Kan det vara mitt barnönskande-huvud som spelar mig spratt? Jag blir tokig. Är det någon som varit med om liknande?

• Wuuaau

Hjälp!

Någon som haft nidblödning?

Fick en rosa flytning i onsdags som har pågått till nu men övergått till bruna i färgen. Jag ska inte ha mens förens på lördag och har aldrig varit så tidig innan. Har fått ljusröda flytningar 2 dagar innan mens tidigare men detta är ju en och en halv vecka tidigt!!

Tror ni att det är en nidblödning jag haft/har?

Svar på tråden Bim oktober 2017