Bumsann skrev 2017-09-30 16:47:47 följande:
Hej alla! Hoppar in i tråden med BIM 3/10.
Har en läkarhistorik som säger att chanserna för mig är väldigt små, orsak dessvärre okänd..
Men dom säger ju att hoppet är det sista som lämnar människan ;)
Varför jag skriver här är för att denna månaden har det hänt saker som jag aldrig varit med om tidigare. Jag och sambon hade en del mys kring ÄL, men en av dessa gånger gjorde det ont när han fick utlösning i mig, har även haft småblödningar i 10dagar efter ÄL.(Har räckt med trosskydd). Ingen blödning nu i tre dagar, enbart tjocka flytningar. Igår spydde jag även, utan direkt någon förvarning.
Har visserligen fått uppleva skengraviditet, men inget av detta har hänt då..
Sen har man ju lite övriga små symptom, men detta är som det mest konstiga. Någon som varit med om något liknande?
Ps.Har inte använt preventivmedel på flera år, har inga barn/graviditeter sen tidigare.
Håller tummarna för er!!! Jag har precis som du börjat blöda efter sex på ÄL och gjort det lite till och feån. Dagen efter ÄL blödde kg rätt mycket. Maken är inte orolig. Jag har haft blödningar först tiden i alla mina tidigare graviditeter, särskilt när det varit "menstid" men jag ska erkänna att jag varit ååå ledsen över detta blödningar. Är du på ÄL +10 nu?