Min son har tagit ett återfall
Känner mig maktlös, förbannad och väldigt ledsen över min sons missbruk.
Han har varit ren i många år ,tror det är 6 år.
Han valde att lämna vår stad för att bosätta sig 10 mil härifrån tillsammans med sin flickvän .
De avgiftade sig själva , vi skaffade en lägenhet åt dem , sonen fick ett bra jobb , de fick en son som är idag 5 år gammal .
För 1 år sedan separerade de ifrån varandra och det var min son som ville det.
Sonen flyttade hem till en kompis men hade sonen varannan vecka.
Han började röka hasch,tog kokain ibland,det var barnets mamma som berättade det för mig för några månader sedan,han blev även här arbetslös .
Min son flyttade tillbaka till hemstaden och fick då bo hemma hos min dotter i hennes stora villa nere i gästrummet .
Sonen hade han varannan vecka, knarkade veckan då han var barnledig .
Togs in på sjukhuset i slutet i juni månad en drogutlöst psykos ,han var i lagd 3 dygn.
Psykosen släppte och Lvm avskrevs av läkaren vid ett återbesök en vecka senare.
Han började knarka mer och mer , barnet fick han inte ha längre för soc.
För fyra veckor sen så försvann han från min dotter,vi vet inte var han befinner sig ,han svarar ibland på sms men oftast hör han inte av sig .
Polisen har sökt han hemma hos min dotter,polisen ringde även till mig förra söndagen och sa att han hade varit där på ett förhör ang något brott .
De frågade var sonen befinner sig då han vistas här och inte i den staden som han står skriven i .
Berättade för polisen att han inte var hos mig och inte hos min dotter heller sedan 4 veckor tillbaka.
Så här behövde de inte söka han om de nu skulle behöva få tag i han igen.
Det jag vill säga med det här inlägget är att vi föräldrar och syskon går fullständigt sönder av att att denna ångest över var han befinner sig .
En resväska med kläder har han med sig men inga varma kläder då det börjar bli kallt ute.
Sonen struntar han i som innan var hans allt på jorden .
Var ska man ta vägen med all oro ,känner mig så himla ledsen som mamma ..