Inlägg från: Charlieellerså |Visa alla inlägg
  • Charlieellerså

Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL

Eliluc skrev 2017-09-28 10:25:09 följande:

Skickar omtanke och en drös med kramar ! En massa styrka och hoppas det går bra på vul !

Tack <3
  • Charlieellerså
    EnLitenTrea skrev 2017-09-28 12:23:11 följande:

[quote=78052843][quote-nick]Charlieellerså skrev 2017-09-28 10:24:52 följande:[/quote-nick]Jag har nu läst på och förstår vad läkaren menar med att mitt hcg-värde är för högt i relation till vad som syntes på vul. Tydligen ska man oftast se fostret om man har ett hcg-värde över 6000. Mitt låg ju på 22000 och ändå såg de ingen tydlig bild. Jag tänker att det antingen är en ofostelig graviditet ( antagligen) eller en tidig tvillinggraviditet. Någon annan förklaring är svår att se. Känns som en evighets väntan tills i morgon även om de mesta av tankarna kretsar kring mamma och hennes bortgång med allt som hör till....

Tack för fina ord.[/

Håller tummarna för ett litet mirakel ...

Tack snälla <3
  • Charlieellerså

Mitt o all sorg känner jag nu glädje också. I dag fick jag se en liten skrutt på 8 mm med tickande hjärta på vul. Var så inställd på negativt besked att jag blev som ett frågetecken. Så är då i v 6+5 nu ungefär. Får inte i hop det riktigt men hon som gjorde vul tyckte inte jag behövde lägga tid på det. Så tacksam. Och tack för alla värmande ord här.

• Charlieellerså
    modigamamman skrev 2017-09-29 09:34:59 följande:

Hej, jag blev ju aldrig speciellt aktiv här, skrev bara ett första inlägg. Men idag har jag tyvärr fått konstaterad ofostrig graviditet, så det blev inget för mig den här gången. Mitt första missfall. Lycka till för är andra!

Beklagar. Lycka till framåt.
  • Charlieellerså
    pandoraDiem skrev 2017-09-29 11:21:49 följande:

Grattis! Tänkte precis önska dig lycka till idag :) livet är verkligen både glädje och sorg. Kram

Tack. Ja, så sant. Ett liv släcktes och ett nytt började. Fint och sorgligt på samma gång. Kram
  • Charlieellerså
    vinterbebis12 skrev 2017-09-29 15:51:35 följande:

Åh va underbara nyheter! Blir så glad för er skull. Jag fick själv en blödning igår och nojjig som jag är lyckades jag flytta vårt planerade VUL från måndag till idag och fick också se ett tickande hjärta. Helt magiskt!

Men vad härligt att höra. Underbart.
  • Charlieellerså
    marsen skrev 2017-09-29 17:18:48 följande:

Vad härligt! Stort grattis! (Säger man så?)

Tack och Grattis till dig med. Då är vi lika långt gångna : )
  • Charlieellerså
    Zanda skrev 2017-09-29 21:43:45 följande:

Åååå vilken lycka!!! <3

Tack. Så glad jag blir att höra att ni är igång igen. Uppdatera oss hur det går. Stort lycka till <3
Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL