Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Förstår känslan. Skickar en massa styrkekramar. Vilken tid har ni i morgon?
Förstår känslan. Skickar en massa styrkekramar. Vilken tid har ni i morgon?
De är 6 och 4. Vet inte hur jag hade fixat det om jag inte haft barn. Jag har inte helt uppdaterad på din situation. Är det UL imorgon? Håller tummarna för att du får bra besked och att er dotter får bli storasyster som planerat. Stor kram
Det ska jag verkligen göra. Tack <3
Hej!
Det där hände mig också i början av denna graviditet. BM gjorde ett tidigt UL och jag trodde själv att jag var 7+3, hade ganska bra koll på min ägglossning och när vi hade haft sex, men hon fick det då till att fostret var ungefär 5+nånting. Jag fick panik, hon sa att det är svårt att mäta i så tidiga veckor. 2,5 veckor senare gjorde vi UL hos läkaren och fick då mått på bäbis som var 8+6, så den hade vuxit som förväntat men ägget måste blivit befruktat senare än jag trodde. Hade en blödning vid förväntad mens som troligtvis var en nidblödning.
Så det behöver ju inte vara någon fara men jag känner med din oro. Skönt att väntan nu är över ändå och att ni får svar idag.
På vårt andra UL vågade jag inte titta, min man fick titta åt mig o säga att det såg bra ut tillsammans med läkaren!
Lycka till idag!!!
Tänker på dig och håller tummarna nu <3
Tänker på dig och håller tummarna nu <3
Åh nej : ( Jag beklagar verkligen. Vilken sorg <3 Jag känner verkligen med dig. Men det går och när ni orkar så kommer många nya chanser. Men jag förstår att det är klen tröst i nuet. Stor stor kram på dig. Finns här. Vi klarar detta.
Förstår att det är lättare att ha någon ?live? att prata med. Hur går ni vidare nu? Ska du vänta eller får du hjälp att få ut hinnsäck och så. Hur känns det nu? Stor kram. Finns här iallafall.
Jag tror sorgen har kommit nu för mig. Känner mig så tom och det känns så hemskt att jag nyss var gravid och hade byggt upp alla planer kring det och nu är läget helt förändrat. Men det behövs väl få komma alla tårar och all sorg helt enkelt.
Vill ni som också fått missfall att vi startar en egen tråd? Man kan göra den sluten. Jag känner ett behov av älta med några som varit med om samma sak..
Jag prövar starta en my tråd för oss som fått missfall nu eller förut från denna tråd. Blir det bra?
Inte varit så aktiv här, men varit in då och då och läst sen jag gick med. Men nu får jag tyvärr tacka för mig. Idag på KUB-ultraljudet fanns bara en tom hinnsäck. Så på måndag blir det skrapning. Från att ha varit i v 13 och på väg att bli 3-barns förälder till detta på bara någon minut. Känns oerhört tungt nu.
Imorgon går jag in i v 17. Fick veta i onsdags att jag har gbs. Har fått sammandragningar sen förra veckan. Får penicillin nu. Men är bara orolig och stressad hela tiden, vill verkligen inte få missfall nu när jag kämpat med kräkningarna så länge. Ska till sjukhuset imorgon för dropp igen men dom sa att drar förlossningen igång så kan dom inte göra så mycket. Önskar man kunde spola fram några månader bara...
Grattis till er som nu fått era efterlängtade små underverk <3
Önskar jag fått dela känslan med er men tyvärr ville livet annorlunda och vi kämpar fortfarande för att få ett plus.
Gläds med er och hoppas det snart blir vår tur att få uppleva en lyckad graviditet!