Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Fick se ett litet hjärta som slog idag <3 helt otroligt underbart
Fick se ett litet hjärta som slog idag <3 helt otroligt underbart
Åååå så underbart! <3 Har tänkt på dig! Tog ett till gravtest idag och nu var det negativt så nu har jag gett upp hoppet om en majbebbe helt! Gör lite ont i hjärtat men räknar nu ner till nästa ÄL!
Men vad underbart!! <3
Men vad härligt att höra
Det var länge sedan jag var gravid senast och det tog nio försök tills det gick den här gången. Denna gång är jag så orolig över att få missfall. Är i v 6+0 idag. Känner ni oxå oro? Hur gör ni isf för att hantera oron? Får man göra ett vul bara på grund av oro?
Åh vad roligt att höra!
Jag fick missfall i somras , upptäckte detta i v 13 dagen innan kub. Fick inget gehör om min oro på den mvc jag gick på, nu går jag på en MVC på annan ort och ska få göra ett VuL imorgon. Är 39 år samt missfall o somras därför får jag göra ett. Har inga gravidaymptom så har ställt in mig på att få samma besked som i somras, men hoppet finns fortfarande .
Känner du stor oro ska du stå på dig om ett VuL.
Är så lättad & lycklig, fick se ett tickande hjärta idag och allt såg bra ut :)
Här är det tungt. Ringde till gyn för att höra hur mitt hcg stegrat under 2 dygn. Har läst att det ska fördubblas. Det hade stigit från 22000 till 35000 vilket inte alls är en fördubbling... Det var en sköterska som berättade värdena och kunde inte uttala sig utan jag får vänta på att läkaren ringer. Sitter dessutom och vakar vid mamma som håller på att gå bort. Det känns lite för tungt. Mår såå illa och har så ont i brösten. Men förstår att det antagligen kommer att gå dåligt ändå. Behövde bara ventilera..
Tack snälla för ditt svar. Läkaren ringde upp mig och sa att stegringen inte var onormal men däremot menade hon att med ett sådant högt hcg borde hon sett mer på vul i fredags. Jag har ju ändå läst att hcg kan ligga på 56000 som högst redan i v 6 så jag vet inte alls vad jag ska tänka. Hon sa att hon absolut inte ville säga att det är kört men att det med stor sannorlikhet kan vara så. Kag fick tid för nytt vul på fredag. Det känns som en evighet bort.