Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Usch för illamående och kräkningar. Har själv varit väldigt nära några gånger men hatar verkligen att spy så har kämpat emot. Får se hur länge det går. Är också väldigt trött, känner mig allmänt distanserad till det med mesta.
Ja det är ju egentligen galet att man ska behöva vänta till rul för första ultraljud enligt basvårdsplanen (iaf här i Skåne).
Fick bf sätt igår på ultraljudet till den 15e maj
Jag började äta Omeprazol för att jag fick såna väldiga besvär med halsbränna efter alla kräkningar, och tillsammans med mycket dryck varje dag så blir det inte lika jobbigt att kräkas. Det svider inte o smakar inte surt efteråt. Väldigt skönt! Jag kan inte borsta tänderna på kvällen så det struntar jag i för då slipper jag oftast kräkas innan jag lägger mig.
Ja men vi har alltid bett om tidigt UL och alltid fått det. Jag har redan gjort två men behöver lugna min oro så det blir nog en del ultraljud den här gången.
Vi är beräknade till 31/5 eller i början av Juni... vi upptäckte att vår lilla flicka inte levde längre 1/6 och hon föddes 4/6, så det är precis ett år efter denna kommer.. rätt sjukt!! Finns väl nån mening med det...