Inlägg från: linnea12533 |Visa alla inlägg
  • linnea12533

Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL

Charlieellerså skrev 2017-10-27 18:13:45 följande:

Hur har det gått för dig ?

Tack för omtanken. Ytterligare en vecka av ovisshet kvarstår. I måndags var jag så nere och bara grät och var helt förstörd så mina arbetskompisar började undra vad som stod på. Inte lätt när man inte vill berätta för nån. Valde iaf att berätta för chefen. Sen vissa dagar går lite bättre när man orkar bita ihop och försöka tänka på annat. Men jag är orolig som bara den för känner ju som sagt inga symtom heller på att vara gravid. Då blir man ju ännu mer orolig.
  • linnea12533
    Charlieellerså skrev 2017-10-31 07:35:23 följande:

Känner med dig. Så jobbigt med ovisshet och väntan. Vilken dag ska du på nytt vul?

På fredag
  • linnea12533
    Charlieellerså skrev 2017-10-31 16:16:37 följande:

Här slutar min gravid resa för den här gången. Fick veta nu på kub att graviditeten stannat av i v 8. Känns så tomt och konstigt. Jag mår fortfarande så illa och känner mig så gravid. Lycka till nu till er andra.

Beklagar och känner verkligen med dig. Du som stöttat mig och så får jag läsa de här. Så himla ledsamt. Tycker verkligen synd om dig. Stor kram
  • linnea12533
    EnLitenTrea skrev 2017-10-30 18:30:06 följande:

Var på ett nytt försök på kub idag, även denna gång gick jag därifrån ovetandes. Nu var mina blodprov för gamla så fick ta nya, plus att bebis är för liten om man tänker till sista mensen. Så frustrerande och ovisst, får vänta till nästa vecka för att få något typ av svar hur allt ligger till. Har över tagit cellprov idag...

Lider med er som mår så dåligt av illamående och trötthet, ångesten är olidlig. Man känner sig så otillräcklig på alla plan, jobb , hemma ...

hoppas att ni mår bättre snart !

Nej men va jobbigt. Har missat dina tidigare inlägg, varför har du inte fått gjort kub då? Är det för att bebisen var för liten? Vad säger de om att bebisen är för liten då? Vad det beror på eller så?
  • linnea12533
    Charlieellerså skrev 2017-11-01 12:26:52 följande:

Åh vad jobbigt : ( Hoppas allt är ute för dig nu. Tack så mycket och detsamma. Händer inget här så jag ringer då telefontiden börjar vid 13. Känns som att jag hellre ligger på avdelning om det blir långrdraget och inte kommer igång som det ska.

Hur har det gått för dig? Du ska veta att jag tänker på dig. Skickar en stor styrkekram.
  • linnea12533
    Charlieellerså skrev 2017-11-01 17:40:35 följande:

Tack snälla du <3 Nu blöder jag som bara den och det känns både så hemskt och samtidigt skönt att det satt igång. Inte så ont men det är mentalt jobbigt.

Hur går det för dig? <3
  • linnea12533
    Charlieellerså skrev 2017-11-02 16:07:20 följande:

Tack för att du frågar. Jag fick åka ambulans in i natt då jag blödde sådana mängder. Jag slutade inte blöda och förlorade nästan 2 liter blod. Har skrapats i dag och fått blod så nu hoppas kag att det snart blir bättre. Hade hb på 82 och blodtryck på 97/45 så jag är glad att jag åkte in. Hur känns det för dig inför morgondagen?

Känns fruktansvärt nervöst. Hoppas verkligen inte på negativt besked men är inställd på det värsta. Hur gamla är dina andra barn? Har du sagt som det var till dem?

Kram och krya på dig.
  • linnea12533
    Charlieellerså skrev 2017-11-02 17:15:35 följande:

Håller tummarna för dig och kommer tänka på dig i morgon. Mina andra barn är 7,6 och 15 månader. Ja, vi har berättat och det är nog bra att ta med dem i det här. De är ledsna över att det inte blev något syskon i maj och tycker att det är läskigt att jag blöder och har ont. Men jag har sagt att jag är på sjukhuset och får hjälp att må bättre igen.

Vår dotter är 10 år och ett syskon är hennes högsta önskan. Hon vet inget ännu men om det inte går vägen kommer vi mer eller mindre va tvungna att berätta flr henne. Kommer knäcka henne totalt och oss med såklart.
  • linnea12533
    vinterbebis12 skrev 2017-11-02 17:24:03 följande:

Oj, låter dramatiskt. Fick du järndropp? Hur mår du nu? Vi har också berättat för våra barn. De fick veta i lördags innan vi visste att det var kört och blev såå glada. Det är svårare att förklara att bebisen inte finns kvar och var är nu.

Hur gamla är dina barn?
  • linnea12533
    Charlieellerså skrev 2017-11-02 17:15:35 följande:

Håller tummarna för dig och kommer tänka på dig i morgon. Mina andra barn är 7,6 och 15 månader. Ja, vi har berättat och det är nog bra att ta med dem i det här. De är ledsna över att det inte blev något syskon i maj och tycker att det är läskigt att jag blöder och har ont. Men jag har sagt att jag är på sjukhuset och får hjälp att må bättre igen.

Tack för omtanken och att du håller tummarna. Både vill och vill inte att morgondagen ska komma för är så oerhört orolig.
Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL