Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Hur har det gått för dig ?
Hur har det gått för dig ?
Känner med dig. Så jobbigt med ovisshet och väntan. Vilken dag ska du på nytt vul?
Här slutar min gravid resa för den här gången. Fick veta nu på kub att graviditeten stannat av i v 8. Känns så tomt och konstigt. Jag mår fortfarande så illa och känner mig så gravid. Lycka till nu till er andra.
Var på ett nytt försök på kub idag, även denna gång gick jag därifrån ovetandes. Nu var mina blodprov för gamla så fick ta nya, plus att bebis är för liten om man tänker till sista mensen. Så frustrerande och ovisst, får vänta till nästa vecka för att få något typ av svar hur allt ligger till. Har över tagit cellprov idag...
Lider med er som mår så dåligt av illamående och trötthet, ångesten är olidlig. Man känner sig så otillräcklig på alla plan, jobb , hemma ...
hoppas att ni mår bättre snart !
Åh vad jobbigt : ( Hoppas allt är ute för dig nu. Tack så mycket och detsamma. Händer inget här så jag ringer då telefontiden börjar vid 13. Känns som att jag hellre ligger på avdelning om det blir långrdraget och inte kommer igång som det ska.
Tack snälla du <3 Nu blöder jag som bara den och det känns både så hemskt och samtidigt skönt att det satt igång. Inte så ont men det är mentalt jobbigt.
Tack för att du frågar. Jag fick åka ambulans in i natt då jag blödde sådana mängder. Jag slutade inte blöda och förlorade nästan 2 liter blod. Har skrapats i dag och fått blod så nu hoppas kag att det snart blir bättre. Hade hb på 82 och blodtryck på 97/45 så jag är glad att jag åkte in. Hur känns det för dig inför morgondagen?
Håller tummarna för dig och kommer tänka på dig i morgon. Mina andra barn är 7,6 och 15 månader. Ja, vi har berättat och det är nog bra att ta med dem i det här. De är ledsna över att det inte blev något syskon i maj och tycker att det är läskigt att jag blöder och har ont. Men jag har sagt att jag är på sjukhuset och får hjälp att må bättre igen.
Oj, låter dramatiskt. Fick du järndropp? Hur mår du nu? Vi har också berättat för våra barn. De fick veta i lördags innan vi visste att det var kört och blev såå glada. Det är svårare att förklara att bebisen inte finns kvar och var är nu.
Håller tummarna för dig och kommer tänka på dig i morgon. Mina andra barn är 7,6 och 15 månader. Ja, vi har berättat och det är nog bra att ta med dem i det här. De är ledsna över att det inte blev något syskon i maj och tycker att det är läskigt att jag blöder och har ont. Men jag har sagt att jag är på sjukhuset och får hjälp att må bättre igen.