hejallaa skrev 2017-10-06 19:10:14 följande:
Hej alla gravida mammor,
Mitt hjärta krossades igår iallafall!
Fick på dagen en rosa flyttning som blev mer under dagen, ringde in till gyn där de sa att jag skulle avvvakta i några timmar, kl 8 på kvällen orkade jag inte stå ut mer, smärtorna i magen och ryggen blev bara värre så jag ringde igen och fick komma in för undersökning, väl inte togs det blodprover och urinprov när man testade om det var fortfarande posetivt och det var det, en läkare kom efter några timmar och undersökte mig och där konstaterades att det var ett ofostrigt graviditet eller att jag var tidig i grav.. läkaren sa att man kunnde se en hinnesäck men inget foster och att det såg ut som om jag var i vecka 5 skulle egentligen vara i vecka 10-3 igår, så jaa vad ska man säga men läkaren sa att det förmodligen är en ofostrig graviditet och då utgår jag från att det inte kommer bli någon april/maj bebis här iallafall, fick iallafall en ny tid den 16/10 för en ny undersökning så det är väl bara o vänta!!! Känner mig så dålig och mår inte bra, vill bara gråta men samtidigt så är jag glad för min son som är 1,5 år, så ja vet inte riktigt vad man ska säga mer!!!
Åh nej, vad tråkigt! Vad händer då? Sköter kroppen det själv? Och det är inget fel i att känna sorg och bli ledsen för att man redan har ett friskt barn i livet.
Sånt här är jag också rädd för och i det landsting jag bor har vi ju inget KUB eller tidigt VUL utan vi får vänta till RUL i vecka 18-19 innan vi ens får veta om det är något där inne!