Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Hör ligger jag med influensa och hög feber , hela familjen har fått skiten , gick in i vecka 30 idag (29+0) hur orkar man med influensa med ? Tredje vändan med hosta med :-/
Hör ligger jag med influensa och hög feber , hela familjen har fått skiten , gick in i vecka 30 idag (29+0) hur orkar man med influensa med ? Tredje vändan med hosta med :-/
Ja detta önskar jag att aldrig får det igen , nu några veckor efter så börjar man sakta men säkert hitta tillbaka igen , gått hem från jobbet nu och har graviditetspenning och kan först nu börja njuta av att vara hemma . Hoppas du börjar må bättre nu ! Jag tog alvedon och fick cociliana utskrivet , men tyckte inte att det fungerade alls faktiskt .
[quote=78632583][quote-nick]hondär skrev 2018-04-14 09:29:53 följande:[/quote-nick]Hoppfullhet BF 10/5
PandoraDiem BF 15/5
LakritsMatte BF 26/5
Hondär BF 23/5 (planerat snitt 17/5)
Lanza2017 BF 19/5
I lördags den 28/4 kikade vår lilla tjej ut på 4032 gram och 51 cm, så go och perfekt !
Har inte skrivit nåt i tråden på jätte länge. Blev så osocial när allt blev jobbigt. Men efter massa falsklarm bestämde sig lillebror gör att komma ut igår. Som en raket på en timme! 48 Cm lång och vägde 3130 så tillslut blev han ganska stor:)
Hoppas att allt går bra för er andra!:)