Inlägg från: EnLitenTrea |Visa alla inlägg
  • EnLitenTrea

Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL

Vi hade ett MA i v 12 i somras så jag är väldigt försiktigt med här, försök till nr 3. Vi har en 6 & 7 åring här hemma :) är 39 år så känns lite extra nervöst med tanke på att riskerna för missfall ökar med åren. Men håller tummarna såklart. Har ett tidigt VuL på tisdag är då i v 7.

BF 2 maj :)

• EnLitenTrea
    pandoraDiem skrev 2017-09-09 12:34:19 följande:

Åh, lycka till på tisdag! Och grattis till graviditeten:) håller tummarna för att det ska gå vägen denna gång

Tack :)
  • EnLitenTrea
    pandoraDiem skrev 2017-09-12 19:03:15 följande:

Hur gick det idag?

Det var så pass tidigt att dom kunde bara se en antydan till hjärtverksamhet så ska tillbaka om två veckor. Men dom kunde se ett foster och gulesäcken så jag håller tummarna för att få se ett tickande hjärta om 2 v :)
  • EnLitenTrea
    Charlieellerså skrev 2017-09-13 07:54:54 följande:

Så häftigt ändå att gå se minikrabaten. Vilken vecka är du i?

Enligt ul bara v 5+ några dagar så mindre än vad jag trodde
  • EnLitenTrea

Beklagar verkligen missfallen här i gruppen :(

Jag hademissall i Juni senast.

Nu är jag i V8 och har verkligen inga symptom, lite svullen på kvällen med det är allt. Är säker på att graviditeten har stannat av igen, fy den tiden är så otroligt jobbig. Har VuL på tisdag.

Någon mer som inte har några symptom ?

• EnLitenTrea
    Rut86 skrev 2017-09-21 18:09:00 följande:

Det var länge sedan jag var gravid senast och det tog nio försök tills det gick den här gången. Denna gång är jag så orolig över att få missfall. Är i v 6+0 idag. Känner ni oxå oro? Hur gör ni isf för att hantera oron? Får man göra ett vul bara på grund av oro?

Jag fick missfall i somras , upptäckte detta i v 13 dagen innan kub. Fick inget gehör om min oro på den mvc jag gick på, nu går jag på en MVC på annan ort och ska få göra ett VuL imorgon. Är 39 år samt missfall o somras därför får jag göra ett. Har inga gravidaymptom så har ställt in mig på att få samma besked som i somras, men hoppet finns fortfarande .

Känner du stor oro ska du stå på dig om ett VuL.
  • EnLitenTrea
    Rut86 skrev 2017-09-22 17:34:40 följande:

Oh, så otroligt jobbigt! Tur att du får göra ett vul denna gången. Hur har det gått?

Är så lättad & lycklig, fick se ett tickande hjärta idag och allt såg bra ut :)
  • EnLitenTrea
    vinterbebis12 skrev 2017-09-22 19:33:58 följande:

Åh va skönt! Grattis. Vilken vecka är du i?

Tack :) v 8-9 någonting
  • EnLitenTrea
    Anonym (Ha) skrev 2017-09-22 19:43:31 följande:

Har läst lite i tråden o blev väldigt glad för din skull när jag läste detta nu. Känner din oro, vi ska på VUL nästnästavecka o med diffusa symtom som försvinner titt som tätt är det en hel del oro.

Det är så skönt att få göra VuL när man är så orolig, jag har ju varit med om både dåligt och bra svar från det :)

Håller tummarna för att allt är ok
  • EnLitenTrea
    vinterbebis12 skrev 2017-09-23 20:34:31 följande:

Härligt! Hur gamla är dina barn?

Jag gör VUL om drygt en vecka. Har blivit gravid via IVF och då är VUL i v 8-9 standard. Jag går in i vecka 8 på måndag.

Mina är 6&7 :)

Så det känns som att börja om på nytt och lite skrämmande att vara 39 år, men det ska nog gå bra.

Vad härligt att er ivf gick bra, hållet tummarna för att allt ser bra ut på ditt VuL. Har ni barn sen innan?
Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL