Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Hoppar gärna in här! :)
Plussade i måndags på BIM, BF 28 maj som det ser ut nu :) Om allt går vägen blir detta vårt tredje barn, då vi har två döttrar på 3,5 och 2 år sen tidigare :)
Hoppar gärna in här! :)
Plussade i måndags på BIM, BF 28 maj som det ser ut nu :) Om allt går vägen blir detta vårt tredje barn, då vi har två döttrar på 3,5 och 2 år sen tidigare :)
Hej!
Vill gärna vara med här! :)
Har BF 25 maj med mitt tredje barn, dock det första för min sambo. Shit, kändes konstigt att skriva "tredje barn". Haha, jag ska bli TREBARNSMAMMA!
Har en dotter som precis fyllt 5 och en son som precis blivit 4 :)
Nu är det också så här att jag pluggar och kommer ha BF precis i slutet av fjärde terminen (går jag inte över så får jag göra sista tentan under sommaren istället) och har då två terminer kvar. Sambon har redan universitetsutbildning och jobb så vi bestämde långt innan jag blev gravid att han skulle ta föräldraledigt första tiden. Vi kommer vara hemma allihopa från juni och till början på september då jag återgår till skolbänken och han blir hemma med lillknodden. Sambon ser verkligen fram emot det och jag känner att vår plan är genial för just vår familjesitation :)
Ska bli roligt att följas åt!
Grattis! :)
Även jag gravid med tredje, och läser också på universitet. Har också insett att bebisen kommer just i slutet av terminen, just i tentaperioden. Det får bli som det blir känner jag. Hinner man tenta så gör man, annars får man mer pluggtid ;)