foundation för ljus hy
Jag har testat många olika, dyra och billiga men ingen av dem har jag velat köpa igen. Nu börjar min nuvarande foundation ta slut. Någon som har något tips? Den måste finnas i väldigt ljus ton.
Jag har testat många olika, dyra och billiga men ingen av dem har jag velat köpa igen. Nu börjar min nuvarande foundation ta slut. Någon som har något tips? Den måste finnas i väldigt ljus ton.
Åh, meddela mig när du hittar nåt bra.
Det känns hopplöst!
Den ljusaste i alla sorter är alltid lite för mörk eller orange för mig...
Jag har just nu Max Factor facefinity 3in1, i färgen 40 Light ivory. Den känns aningen mörk.
Har tänkt testa Revlon colorstay 110 ivory. Eller Rimmel London match perfection i den ljusaste nyansen. Men måste gå till butik och prova innan jag vågar beställa.
Men alla nämnda är billiga. Kostar max 150kr typ.
Har även provat Maybelline fit me, Lancome och Clinique. Alla var dåliga...
Jag tipsar om lumene blur foundation, finns i väldigt ljusa nyanser!
Jag tipsar om lumene blur foundation, finns i väldigt ljusa nyanser!
Den låter ju lovande. Inte så dyr heller. Ska testa den!
Smashbox har bra och i ljusa nyanser, riktigt nöjd!
Den enda tillräckligt ljusa jag hittat som inte är för rosa eller gul är lumene cc cream i ultra light. Enda negativa är att en har en svag parfymlukt.
Jag tyckte inte att den var tillräckligt bra för att köpa igen, kostade dessutom över 500 kr.
Blur foundation verkar ha fått bra omdömen också, testar nog den!
Jag gillar Lumene men vad har dom gjort med sina produkter? Alla stinker ju parfym nu och det går inte att använda deras produkter längre. Vidrigt! Vem tror dom vill sätta en parfymfabrik i ansiktet?