Erfarenhet av Fertilitetplus?
Är det någon här som har erfarenhet av Fertilitetplus i Sthlm? Funderar bland annat att göra en immunsuppression (hjälp/behandling av överaktiva imminförsvar).
Här ni blivit hjälpta/ är det en bra klinik?
Är det någon här som har erfarenhet av Fertilitetplus i Sthlm? Funderar bland annat att göra en immunsuppression (hjälp/behandling av överaktiva imminförsvar).
Här ni blivit hjälpta/ är det en bra klinik?
Hej HL! Jag har precis bokat tid där. Hur har det gått för dig?
Marie är kvar där ett tag till iaf. Eventuellt måste hon flytta, men jag vet inte när i så fall.
Marie är kvar där ett tag till iaf. Eventuellt måste hon flytta, men jag vet inte när i så fall.
Hej! Så bra att du fick svar. Ja, hon kommer att vara kvar som sagt. Jag blev väldigt glad över att komma dit och - äntligen - prata med någon som fattar vad jag upplever i kroppen vid missfallen. Det känns som att det är en väldigt stor tröst och hjälp vare sig vi lyckas få barn eller ej.
Woooooow!!!!!! Det är ju alldeles magiskt! Jag håller verkligen alla tummar för att det ska gå vägen för er. En fråga, använde du dig bara av stödet från Marie eller även Grekland/Danmark/annat...? :)