Inlägg från: Anonym 46883 |Visa alla inlägg
  • Anonym 46883

Vill inte bo hos pappa...

Jag känner mig helt besegrad, ledsen, arg, besviken och förstörd.

Trivs inte bra alls hos min pappa och har aldrig gjort det egentligen. Mår skit där, äter inget, sover inget, gråter hela tiden.

Känner mig verkligen helt tom och vill inte prata med någon. Vill helst rymma men vet inte var jag skulle kunna bo eller äta. Min mamma säger att hon inte kan låta mig bo hos henne pga har inte tid, vill ha egentid, pappa vill att jag ska vara hos honom och det är rent sagt bullshit. De sägar att jag inte blir slagen eller sånt så finns det ingen anledning för mig att inte behöva bo hos pappa. De säger att jag inte kan bestämma, som om mina åsikter, känslor och klagomål inte spelar någon jävla roll. Vet inte riktigt vad jag ska göra längre. Har också min kattunge hos min mamma som är en otrolig tröst men som jag saknar till döden nu (när jag är hos pappa). Orkar inte något mer, verkligen ingen förstår mig eller bryr sig..

Vill bara vara lycklig igen????

• Svar på tråden Vill inte bo hos pappa...
  • Anonym 46883

Jag bor varannan vecka...

• Anonym 46883
    Queennr1 skrev 2017-08-27 20:19:52 följande:

Fast nu låter det ju som att mamma inte vill ha flickan på heltid eftersom hon vill ha egentid....

Iaf det hon sagt :/
  • Anonym 46883

Men problmemet är att min mamma inte vill/kan ha mig på heltid, då är väl allt meningslöst?

• Anonym 46883
    legomum skrev 2017-08-27 20:59:22 följande:

Hur gammal är du? Det verkar ju som att du är åtminstone i tonåren.

12
  • Anonym 46883
    Anonym (Fia) skrev 2017-08-27 21:21:29 följande:

TS, har du haft det här problemet länge? Eller har det börjat senaste dagarna eller veckorna?

Det är rätt vanligt att man som barn/tonåring blir upprörd över att en förälder är "dum" (säger nej till något man vill ha eller säger ifrån när man gjort något dumt) och då vill flytta hem till den andra föräldern.

Det kan hända att dina föräldrar har pratat med varandra och är överens om att det bästa för dig är att få tillgång till båda dina föräldrar och därför vill att du stannar kvar med pappan även om du för tillfället är osams med honom. Vuxna ser oftast lite längre perspektiv än vad barn gör.

Gillade aldrig att vara hos pappa egentligen men det började för ca 5 månader sedan.

Jo jag vet, jag är bara ett barn men hur bra är det om jag mår skit och får depression sympyom då? Äre verkligen mitt bästa? .-.
Svar på tråden Vill inte bo hos pappa...