Inlägg från: EmmisKarls90 |Visa alla inlägg
  • EmmisKarls90

Mitt barn SKA bli homosexuell!

Hej!
    Jag är 27 år, pluggar musik och väntar mitt första barn. 
    Ända sen jag fick reda på att jag var gravid har jag var övertygad att jag ska få ett homosexuellt barn. Jag känner mig inte bekväm att föda upp ett barn i detta samhälle som behöver "anpassa" sig till våra vidriga krav på sexualitet. 
    Hur ska jag bäst se till att mitt barn, utan tvekan, garanterat blir homosexuell? Jag har försökt googla lite men hittar bara galna amerikaner som försöker få sina barn straight igen, VIDRIGT!
    Har ni några tips? Hur skulle ni göra? 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 21:31
    ***BARA SERIÖSA SVAR***
  • Svar på tråden Mitt barn SKA bli homosexuell!
  • EmmisKarls90
    MrsPJ skrev 2017-08-21 21:35:03 följande:

Men.. det är ju måndag idag? Otroligt förvirrande med fredagstrådar på en måndag. Det är fan ingen ordning här. 

Jag är ny här så ni får ha lite tålamod! 
  • EmmisKarls90
    Clever12345 skrev 2017-08-21 21:39:35 följande:
    Ha ha ha

Antingen är du bara ett troll eller fullständigt dum i huvudet.
    Jag sysslar inte med näthat! 
  • EmmisKarls90
    anli00 skrev 2017-08-21 21:43:44 följande:
    Om du nu på nåt konstigt sätt skulle vara seriös i detta så skulle du låta ditt barn välja själv, låt d växa upp till en egen självständig individ som vet att man ska bli accepterad oavsett sexualitet eller livsstil!
    Fick du välja att vara hetero? Tänkte väll inte det! 
  • EmmisKarls90
    anli00 skrev 2017-08-21 22:02:22 följande:
    Mitt egna val vad jag har för sexuell läggning och btw vem har sagt att jag är hetero....

Dum tråd om en dum grej, se till o växa upp innan ditt barn kommer till världen! Alla människor är lika mycket värda oavsett hur och med vem man vill leva sitt liv med!
    LillaTjockaBertil skrev 2017-08-21 21:58:30 följande:
    Vill du ha seriösa svar kan du börja med att starta seriösa trådar.
    Nu har jag faktiskt bett om endast seriösa svar så om ni inte kan hjälpa mig med att se till att mitt barn blir queer så måste ni inte skriva här, TACK! 

Svar på tråden Mitt barn SKA bli homosexuell!