• EmmisKarls90

Mitt barn SKA bli homosexuell!

Hej!
    Jag är 27 år, pluggar musik och väntar mitt första barn. 
    Ända sen jag fick reda på att jag var gravid har jag var övertygad att jag ska få ett homosexuellt barn. Jag känner mig inte bekväm att föda upp ett barn i detta samhälle som behöver "anpassa" sig till våra vidriga krav på sexualitet. 
    Hur ska jag bäst se till att mitt barn, utan tvekan, garanterat blir homosexuell? Jag har försökt googla lite men hittar bara galna amerikaner som försöker få sina barn straight igen, VIDRIGT!
    Har ni några tips? Hur skulle ni göra? 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 21:31
    ***BARA SERIÖSA SVAR***
  • Svar på tråden Mitt barn SKA bli homosexuell!
  • Aikido

Sätt hörlurar på magen och spela Pet Shop Boys dygnet runt för bebben.

• Loigios
    Aikido skrev 2017-08-21 21:29:16 följande:

Sätt hörlurar på magen och spela Pet Shop Boys dygnet runt för bebben.

Skulle inte village people funka också?
  • MrsPJ

Men.. det är ju måndag idag? Otroligt förvirrande med fredagstrådar på en måndag. Det är fan ingen ordning här. 

• EmmisKarls90
    MrsPJ skrev 2017-08-21 21:35:03 följande:

Men.. det är ju måndag idag? Otroligt förvirrande med fredagstrådar på en måndag. Det är fan ingen ordning här. 

Jag är ny här så ni får ha lite tålamod! 
  • Aikido
    Loigios skrev 2017-08-21 21:31:06 följande:
    Skulle inte village people funka också?
    Utmärkt förslag!

Army of Lovers kanske?

Om inte graviditeten har framskridit för långt kanske det vore idé att avbryta den och försöka avla på Glenn Hysén. Han verkar ha god förmåga att avla homosexuella söner.
  • Clever12345
    EmmisKarls90 skrev 2017-08-21 21:27:09 följande:
    Hej!
    Jag är 27 år, pluggar musik och väntar mitt första barn. 
    Ända sen jag fick reda på att jag var gravid har jag var övertygad att jag ska få ett homosexuellt barn. Jag känner mig inte bekväm att föda upp ett barn i detta samhälle som behöver "anpassa" sig till våra vidriga krav på sexualitet. 
    Hur ska jag bäst se till att mitt barn, utan tvekan, garanterat blir homosexuell? Jag har försökt googla lite men hittar bara galna amerikaner som försöker få sina barn straight igen, VIDRIGT!
    Har ni några tips? Hur skulle ni göra? 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 21:31

***BARA SERIÖSA SVAR***
    Ha ha ha

Antingen är du bara ett troll eller fullständigt dum i huvudet.
  • anli00

Ohh herregud, kan man bestämma sexualiteten på barnet nu också? Spännande utveckling.......

Musikmässigt kanske Modern Talking??

• EmmisKarls90
    Clever12345 skrev 2017-08-21 21:39:35 följande:
    Ha ha ha

Jag sysslar inte med näthat! 
  • anli00
    Clever12345 skrev 2017-08-21 21:39:35 följande:

Ha ha ha

Skulle gissa båda? *hahaha*
  • anli00
    EmmisKarls90 skrev 2017-08-21 21:41:11 följande:

Jag sysslar inte med näthat! 

Om du nu på nåt konstigt sätt skulle vara seriös i detta så skulle du låta ditt barn välja själv, låt d växa upp till en egen självständig individ som vet att man ska bli accepterad oavsett sexualitet eller livsstil!
  • MrsPJ

Om du ändå ska välja är det väl schysstare att beställa ett bisexuellt barn? Större utbud på köttmarknaden sen när hen ska ut och svira. 

• EmmisKarls90
    anli00 skrev 2017-08-21 21:43:44 följande:
    Om du nu på nåt konstigt sätt skulle vara seriös i detta så skulle du låta ditt barn välja själv, låt d växa upp till en egen självständig individ som vet att man ska bli accepterad oavsett sexualitet eller livsstil!
    Fick du välja att vara hetero? Tänkte väll inte det! 
  • sohagg82

Hej ! 

Förstår din frustration , men tror faktiskt på att bara vänta tills barnet kommit och sedan uppfostra det efter dina värderingar . Jag tror inte att sexuell läggning är något genetiskt utan beror på uppfostran , miljö osv . Jag experimenterade lite i 25 års åldern men detta var nog mest en fas . 

Ge barnet all kärlek i världen så ska du se att allt går bra .

Och när det kommer till musik vill jag tipsa om Justin Timberlake . Flört

• LillaTjockaBertil
    EmmisKarls90 skrev 2017-08-21 21:39:46 följande:

BARA SERIÖSA SVAR TACK! 

Vill du ha seriösa svar kan du börja med att starta seriösa trådar.
  • anli00
    EmmisKarls90 skrev 2017-08-21 21:46:16 följande:

Fick du välja att vara hetero? Tänkte väll inte det! 

Mitt egna val vad jag har för sexuell läggning och btw vem har sagt att jag är hetero....

Dum tråd om en dum grej, se till o växa upp innan ditt barn kommer till världen! Alla människor är lika mycket värda oavsett hur och med vem man vill leva sitt liv med!
  • EmmisKarls90
    anli00 skrev 2017-08-21 22:02:22 följande:
    Mitt egna val vad jag har för sexuell läggning och btw vem har sagt att jag är hetero....

Dum tråd om en dum grej, se till o växa upp innan ditt barn kommer till världen! Alla människor är lika mycket värda oavsett hur och med vem man vill leva sitt liv med!
    LillaTjockaBertil skrev 2017-08-21 21:58:30 följande:
    Vill du ha seriösa svar kan du börja med att starta seriösa trådar.
    Nu har jag faktiskt bett om endast seriösa svar så om ni inte kan hjälpa mig med att se till att mitt barn blir queer så måste ni inte skriva här, TACK! 

• KlunsSmurfen
    sohagg82 skrev 2017-08-21 21:50:21 följande:

Hej ! 

Förstår din frustration , men tror faktiskt på att bara vänta tills barnet kommit och sedan uppfostra det efter dina värderingar . Jag tror inte att sexuell läggning är något genetiskt utan beror på uppfostran , miljö osv . Jag experimenterade lite i 25 års åldern men detta var nog mest en fas . 

Ge barnet all kärlek i världen så ska du se att allt går bra .

Och när det kommer till musik vill jag tipsa om Justin Timberlake . Flört

Säg de till bögarna.
  • LillaTjockaBertil
    EmmisKarls90 skrev 2017-08-21 22:07:29 följande:

Nu har jag faktiskt bett om endast seriösa svar så om ni inte kan hjälpa mig med att se till att mitt barn blir queer så måste ni inte skriva här, TACK! 

Oavsett hur mycket du än vill kan du inte uppfostra ett barn till att få en specifik sexuell läggning. Om du skulle få ett heterosexuellt barn och tvinga hen till att leva i ett homosexuellt förhållande så är du en precis lika dålig förälder som de galna amerikaner du nämner i trådstarten.

Det bästa är att du accepterar ditt barn oavsett vilken sexuell läggning hen kommer få. På så sätt kommer inte hen att behöva ljuga om sin sexualitet för sin familj och ännu viktigare så kommer hen inte behöva ljuga för sig själv på grund av dina förväntningar/krav.
Svar på tråden Mitt barn SKA bli homosexuell!