Mitt barn SKA bli homosexuell!
***BARA SERIÖSA SVAR***
Sätt hörlurar på magen och spela Pet Shop Boys dygnet runt för bebben.
Sätt hörlurar på magen och spela Pet Shop Boys dygnet runt för bebben.
Men.. det är ju måndag idag? Otroligt förvirrande med fredagstrådar på en måndag. Det är fan ingen ordning här.
Men.. det är ju måndag idag? Otroligt förvirrande med fredagstrådar på en måndag. Det är fan ingen ordning här.
BARA SERIÖSA SVAR TACK!
Ohh herregud, kan man bestämma sexualiteten på barnet nu också? Spännande utveckling.......
Musikmässigt kanske Modern Talking??
Ha ha ha
Antingen är du bara ett troll eller fullständigt dum i huvudet.
Jag sysslar inte med näthat!
Om du ändå ska välja är det väl schysstare att beställa ett bisexuellt barn? Större utbud på köttmarknaden sen när hen ska ut och svira.
Hej !
Förstår din frustration , men tror faktiskt på att bara vänta tills barnet kommit och sedan uppfostra det efter dina värderingar . Jag tror inte att sexuell läggning är något genetiskt utan beror på uppfostran , miljö osv . Jag experimenterade lite i 25 års åldern men detta var nog mest en fas .
Ge barnet all kärlek i världen så ska du se att allt går bra .
Och när det kommer till musik vill jag tipsa om Justin Timberlake .
BARA SERIÖSA SVAR TACK!
Fick du välja att vara hetero? Tänkte väll inte det!
Hej !
Förstår din frustration , men tror faktiskt på att bara vänta tills barnet kommit och sedan uppfostra det efter dina värderingar . Jag tror inte att sexuell läggning är något genetiskt utan beror på uppfostran , miljö osv . Jag experimenterade lite i 25 års åldern men detta var nog mest en fas .
Ge barnet all kärlek i världen så ska du se att allt går bra .
Och när det kommer till musik vill jag tipsa om Justin Timberlake .
Nu har jag faktiskt bett om endast seriösa svar så om ni inte kan hjälpa mig med att se till att mitt barn blir queer så måste ni inte skriva här, TACK!