dreaminggirl skrev 2017-09-03 21:09:24 följande:
Jag har ingen aning om varför jag har ångest. Det känns inte ens som ångest. Bara ett starkt illamående.
Jag blir nyfiken på om du har något exempel, vad för problem har du fått insikt i?
Jag tycker det låter så knäppt att man ska leta efter problem å anledningar som man inte ens vet att man har..
Jag fick en stark illamåendeattack igår, satt i hela dagen, var nära att kräkas flera ggr. Var sängliggandes hela dagen. Har så svårt att förstå att det skulle vara ångest! Känns som en fysisk sjukdom!
Mycket problem med relationer i familjen - som jag inte riktigt förstått, jag har alltid sett min uppväxt som positiv - du vet ingen white trash utan allt funkade liksom perfekt på ytan.
ett arbete jag inte trivdes på - men inte kunde erkänna att jag borde byta arbetsområde och karriär helt, då det inte passar mig alls det jag pluggar till.
Jag har flyttat mycket och hade svårt att hitta vänner jag verkligen känner gemenskap med, mest ytliga vänner hade jag och har i viss mån fortfarande inte löst detta.
väldigt stor fokus på prestation, status och yta i den grupp människor jag levde och umgicks med - det skapade bara tomhet och meningslöshet hos mig.
Mitt ex. bröt ned mig psykiskt, kunde inte se det heller.
Pga allt detta mådde jag dåligt psykiskt och när det blev för mycket spydde jag och låg i sängen. Detta har tagit flera år att förstå, jag levde ju ett på ytan perfekt liv. Men jag var aldrig riktigt lycklig. Allt bara tomt. Vänner, relativt gott om pengar, pojkvän statusjobb och utbildning osv. Jag ser bra ut och försöker vara trevlig.