Ångestproblem
Jag har levt med ångest de senaste fem åren. Har ångest ungefär 2-3 dagar i veckan, vilket känns ganska mycket.
Min ångest är endast fysisk, jag vaknar och mår illa och sedan känns det som att jag ska kräkas hela dagen, känner fly-känslor, sorg, yrsel och mår ja helt enkelt piss dåligt!
Jag har ingen aning om varför jag har ångest. Mår bra annars och har ingen annan slags ångest. Äter SSRI och den tror jag hjälper så att jag inte faller in i nån depression, vilket jag lätt skulle gjort för att det är så hemskt att må dåligt 2-3 dagar i veckan.
Har i det dessa åren provat att gå till psykolog, kurator och provat kbt. Men det är inget som funkar.
Så det jag undrar är om någon har något tips till mig vad jag ska göra? Alla tips är välkomna för jag står helt still i detta nu, vill inte leva såhär men vet verkligen inte vad jag ska göra längre, inget hjälper ju.
Lite övrig info är att jag har ett heltidsjobb, sjukar mig rätt mkt pga ångesten förstås, men klarar ändå att jobba ganska mkt. Är gravid också, vilket inte påverkat ångesten varken bättre eller sämre.
JAG VILL HA ALLA ERA TIPS, HUR BLIR MAN AV MED FYSISK ÅNGEST MAN INTE VET VARFÖR MAN HAR?