Donati skrev 2017-08-16 07:46:36 följande:
Jag har hela min familj här. Som alltid har ställt upp med allt, barnvakt, hämtat upp barnen från dagis när det har kört i hop sig.
Det är en stor stad det gäller vi bor på nornal stor stad som har allt en stor stad har utan att behöva åka med bil långa sträckor.
Jag tänker inte tänka om. För det sättet han ha slängt ut sig allt det va liksom inte en fråga utan jag ska flytta det är bestämt ska du med?
Jag mena vi båda har inte kommit överns jag vet inte vad som finns där eller ej och då menar jag möjligheter.
Jag mena att man kan ta en sista minuten när som, är inte rätt anledningar för mig. Som det är för han.
Jag tänker på barnens uppväxt framtid trygghet.
Hade han sagt jobb mässigt, bättre skola något som gynnar hela familjen inte ba oj vi kan ta en sista minuten samma dag. Hade jag kunnat tänkt på det.
Men det är inte det.
Det är tråkigt här, flygplats finns men inte så bra som där. Kan göra mer där. Nöjen intressera mig inte.
Allt han nämne finns bara man ta tiden till sig.
Men det är inte det. Det är familjen hans.
Jag förstår det. Men vi är en familj med. Eller?
Då låter det som att det inte alls är pga barnen som du inte vill flytta. Utan massa annat. Det verkar dessutom som att det finns en del oupprätt mellan er och att du kanske inte riktigt vill hålla fast vid den här relationen. Kanske är detta en bra möjlighet till t uppbrott då.