MollyB skrev 2017-08-20 22:59:42 följande:
Jag väger 47 och är 157. Jag vill inte gå ner i vikt för att testa om mensen kommer tillbaka när ivfen är påbörjad. Känns inte som att mensen skulle komma tillbaka, att tipset att gå ner i vikt, skulle fungera på samma sätt sol när man väger lite för mycket.
Haha förstår att det är väldigt svårt att inte tänka på det!! :) Jag förstår vad du menar med att mensen lika väl kan komma direkt om det inte blir något så att man kan börja på en ny omgång! Grattis till blastocyterna! :) så skönt att ha dem i reserv. Men hoppas att nuvarande fäster!
Okej, jag kommer med avstå från alkohol och kanske trad sex så att man inte rör runt där nere för mycket ;) Gör du något ultraljud emellan eller enbart gravtest nu?
Ja sprutorna är lite nervöst men det är bara att göra! Tror att första gången är värst och sedan blir den naturligt (hoppas). Tack för pepp inför äggplock! :) håller verkligen med och det är verkligen värt smärtan.
Nej det förstår jag att du inte vill. Hmm, knepigt det har med Pcos. Har du svårt att gå upp i vikt? Tänkte om du kanske skulle testa gå upp 1,2 kg? Om du kan såklart!
Tack så mycket! :) Det man nojjar för nu är att dem inte ska klara upptiningen inför eventuellt FET. :/ Men det får man väl ta då! Kan ju inte gå och oroa mig för allt :D Hoppas också denna fäster, men känns som det är kört tyvärr. Tänkte att jag ska börja testa från och med imorgon och framåt just för att se ifall det blir något utslag. Kan inte bara sitta och vänta och hoppas på det bästa. Skulle nog bli mer besviken av att mensen bara kommer och jag har hoppats på att den skulle hålla sig borta än att jag testar varje dag för att se, man blir mer förberedd på något sätt. :)
Haha, låter som en bra idé! Känns dock som jag typ lever i celibat nu :/ och just det att man inte " får" ha sex så vill man ha det ännu mer!! :D
Nä, inget ultraljud emellan, bara denna jävla väntan och såklart testa mig som en galning :)
Du kommer klara av sprutorna galant! Kommer kännas konstig att sluta med dem sen, gjorde det för mig i alla fall. :)