• Anonym (Sandra)

Vad ska jag göra?

Du måste släppa lite det där att han inte ska vara ensam med barnet,han gör väl inte illa barnet?Så slipper du umgås med en otrevlig pappa.Ta det bara lugnt,låt honom träffa barnet,var en bra mamma.Du behöver inte lyssna på kränkningar,markera .

• Anonym (Sandra)
    Anonym (Orolig mamma) skrev 2017-08-06 12:29:18 följande:

Tack för svar, jo det vill jag men jag vill att det ska ske på ett sätt som vårt barn mår bra av och inte på ett sätt som passar pappan, han söker som sagt problem och konflikter i allt, även aånt som är till hans fördel, säger jag A så säger han B bara för att, oavsett vad han egentligen tycker och oavsett vad som är bäst för vårt barn. Det blir svårt att förhålla sig till rätt tänkande när den andra bara vill bråka hela tiden och som bara nedvärderar, anklagar och trycker ner en hela tiden. Hur svårt kan det vara, det är lika lätt att vara trevlig som att vara otrevlig. Och det är ohållbart för vårt barns välmående att det ska vara såhär, så vad kan och borde jag göra för att det ska bli så bra som möjligt för vår son och för att vi föräldrar ska må så bra det går och ha så lite konflikter som möjligt.

Sen håller jag inte med ang amningen för det är lika mycket trygghet som mat, om inte mer av de första och det är något han behöver då han bara är 2,5 månad. Det är säkert olika från barn till barn.

Allt som du beskrivit honom,så låter det som han är narcissist.Läs lite hur dom är.
  • Anonym (Sandra)

För övrigt verkar han vara dålig pappa och egoistisk.Behandlar sitt barns mamma dåligt,söker problem och ljuger hemska saker om sitt barns mamma!Hur lågt kan man sjunka.

Svar på tråden Vad ska jag göra?