Står kvinnor "ut" i början?
Ljus musik skrev 2017-08-08 23:09:35 följande:
Herregud, snacka om fel fokus.
Du älskar din fru. Ni har ett underbart förhållande. Ni har fått ett barn (som borde vara högre prioriterat än er missmatch i sängen). Hon älskar dig. Hon har utsatt sin kropp för smärta för att behaga dig. Hon har burit och fött ditt barn. Och du gnäller??
Lite perspektiv för helvete! Och ta hjälp av parterapi om du inte kan komma över det.
= uppoffringar!!!!
Ditt EGO kommer gå sist!
Ditt barn och din partner ska vara i ditt största intresse, är det inte det så använd kondom och håll dig till KK-relationer, och helst tänk på konsekvenserna och allt du måste uppoffra när du bildar förhållande och familj, det är ingen enmansshow där allt handlar om att få få få. Är du i en relation så borde ditt intresse vara att GE.
Jag är inte gravid men det krävs väl inget Einstein för att förstå att jag kommer ha sjukt ont, jag kommer vara uttöjd och sex kommer vara det sista jag bryr mig om för då har jag heltidsjobb med ett barn!! Och det är min lycka, att göra det bra för barnet och att min partner och jag gör det tillsammans. Att vi inte ligger att vi går upp i vikt att vi ändrar livsstil från när vi var nykära det fattar vem som helst att det är en uppoffring man gör?!
Det är som att skaffa en hund och sen istället för aktivera hunden så ligger fokuset på att bli mer romantisk i förhållandet och skriva inlägg om det. Hunden då?
Prioriteringar Tack!!
Sex är din egen njutning du kan göra med dig själv lägg den aldrig på din partner, särskilt inte när ni kommit överens om att ert fokus är att ha en familj!
.