• Anonym (Mr 1%)

Står kvinnor "ut" i början?

Min nuvarande kvinna och jag blev tillsammans för ca 7 år sedan och vi har barn. När vi träffades var hon en av få som redan från början hanterade sex bra.

Hon gjorde ingen stor grej över att jag är mycket stor därnere utan verkade nästan som hon inte ens märkte det. Det enda var att hon sa att hon var rätt trång och att vi nog fick ta det lugnt så hon fick vänja sig.

Det mer passionerade sexet kom senare och fungerade till en början med lite trixande och ideer samt substitut som ex dildos och oralt men Vid sex blev jag ofta tvungen att runka efteråt då jag inte fick komma in tillräckligt långt för att få stimulans nog att komma.

O

När vi efter 5 år bestämde oss för att skaffa barn så hade jag fortfarande bara kommit en gång i henne men efter lite jobb blev hon iaf gravid. Sedan tog det månader innan hon ens rörde mig igen. Sen kom barnet och efter det skedde INGET.

Jag trodde till en början att de var pga graviditeten och lät det vara. Efter ett tag började vi göra allt det andra vi tidigare gjort men nu stötte hon bort mig så fort jag försökte ha sex.

När vi hånglade för någon månad på fyllan o var nakna så gjorde jag ett misdlyckat försök. Plötsligt tog hon hårt i kuken o drog uppden o sa som till den att den var hennes värsta fiende samtidigt som hon klämde åt jävligt hårt med händrrna som ett strypgrepp runt den.

Förmodligen va hon full o skulle skämta men jag fick ont blev förbannad o frågade vad hon menade.. Då blev hon lack och sa rakt ut att hon känt sig som överkörd av ett tåg varenda gång vi haft sex och att hon är trött på allt jävla jobb det var att få mig sexuellt nöjd och att jag "seriöst efter alla år borde fatta att det att inte går att knulla med mig och njuta utsn att det är nåt hon endast gjort för min skull." Plus en massa andra jävligt dumma grejer om hur jag gjorde fel osv.. jag svarade nåt i stil med att jag ju ändå var den som fick både henne o mig o komma eftersom hon inte släpper in mig ordentligt o hon blev ledsen o ja med o vi gapade. osv osv osv

Sedan dess har hon naturligtvis sagt förlåt och jag med och hon har dementerat det mesta men det hänger kvar i mitt huvud..

Att hon alltid fejkat njutning tills nu. Varför då och varför sluta då gort hon blev gravid.

Att hon blev tillsammans med mig trots att hon ogillar att ha sex med mig. Varför?

Ska jag aldrig ha sex mer måste jsg hitta nån kk?

Dtår kvinnor ut med dåligt sex redsn från början i ett förhållande.

Och ja den är väldigt VÄLDIGT stor. I klass med mr falcon och bra mkt tjockare på sina ställen. Så jag fattar att hon får ont. Men inte att hon inte backat ur tidigare

• Svar på tråden Står kvinnor "ut" i början?
  • Anonym (Tjejkompisen)

Man kan bli annorlunda där nere efter barn. Kanske gör det mer ont nu? Kanske trodde hon att hon skulle bli större efter barnet kom så det slutade göra ont...

• Anonym (sant)

Ja, troligen har hon stått ut för din skull, och haft rätt ont.
    Kanske gjorde hon illa dig därnere för att du skulle förstå hur det känns?

Men sen kan jag tycka att det inte var bästa sättet att förklara sin känsla på, direkt=( Men att kvinnor står ut med sex som de egentligen inte gillar för sin mans skull är nog rätt vanligt. Läs bara alla trådar här hur sura, arga och allmänt illa många män beter sig när de inte får sex av sina partners. Så många kvinnor biter nog ihop för husfridens skull.

Jag gissar att ni får sluta ha penetrerande sex. Det finns oändligt mycket man kan göra ändå för att göra det skönt för varandra, utan att någon ska behöva ha ont i dagar efteråt.

Jag tycker också att du reagerar lite tråkigt, faktiskt. Du verkar mest bekymrad över att du inte ska få penetrera henne mer, istället för att reagera med empati över att hon faktiskt i flera år har gått runt med smärtor i sitt underliv för din skull.

• Ccvxc

Kanske älskar hon dig och vill vara med dig och hoppades bli uttänjd så att det skulle sluta göra ont?

• Anonym (Me)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2017-08-03 09:43:29 följande:
    Man kan bli annorlunda där nere efter barn. Kanske gör det mer ont nu? Kanske trodde hon att hon skulle bli större efter barnet kom så det slutade göra ont...
    Just så
  • Anonym (Jösses!)

Herregud! Vad är de för fel på kvinnor eller men som "står ut"?! Jag har aldrig förstått.... Varför inte bara vara ärliga och säga;

"Jag är ledsen men vårat samlag blir inte så bra för min del."

Att tvinga sig själv att njuta blir ju bara fel för alla inblandade och de finns oftast lite hjälp på traven för att de ska bli bättre.

Tråkigt att man gör så emot varandra :/

• Anonym (Mr 1%)
    Anonym (Jösses!) skrev 2017-08-03 15:54:48 följande:

Herregud! Vad är de för fel på kvinnor eller men som "står ut"?! Jag har aldrig förstått.... Varför inte bara vara ärliga och säga;

"Jag är ledsen men vårat samlag blir inte så bra för min del."

Att tvinga sig själv att njuta blir ju bara fel för alla inblandade och de finns oftast lite hjälp på traven för att de ska bli bättre.

Tråkigt att man gör så emot varandra :/

Precis så. Nu har vi barn o familj vilket jag aldrig skulle skaffat med henne om jag vetat om detta. Det e sjukt att kunna hålla tyst om en sån pass viktig sak så länge.
  • Anonym (sant)

Jag tycker väldigt synd om henne

• Anonym (Hanna)
    Anonym (sant) skrev 2017-08-04 07:06:47 följande:

Jag tycker väldigt synd om henne

Henne?

Jag tycker jävligt synd om honom som lever med en kvinna som först inte vågar säga att det inte är behagligt att ha sex med honom och sen slänger ur sig det på ett jäkligt ofint sett.
  • Anonym (A)

Hur lång tid har det gått efter avslutad amning? Hormonerna gör att iaf jag har mkt mindre lust och det gör lite ont också, så min sambo får inte så mkt han heller nu under amningen. Hoppas det blir bättre när allt gått ur kroppen sen! :) sen är man rätt trött också och när bebin sover vill jag vara själv och inte behöva ta hand om någon annan på en stund!

• Froken Lokens
    Anonym (sant) skrev 2017-08-03 09:48:45 följande:

Ja, troligen har hon stått ut för din skull, och haft rätt ont.

Kanske gjorde hon illa dig därnere för att du skulle förstå hur det känns?

Men sen kan jag tycka att det inte var bästa sättet att förklara sin känsla på, direkt=( Men att kvinnor står ut med sex som de egentligen inte gillar för sin mans skull är nog rätt vanligt. Läs bara alla trådar här hur sura, arga och allmänt illa många män beter sig när de inte får sex av sina partners. Så många kvinnor biter nog ihop för husfridens skull.

Jag gissar att ni får sluta ha penetrerande sex. Det finns oändligt mycket man kan göra ändå för att göra det skönt för varandra, utan att någon ska behöva ha ont i dagar efteråt.

Jag tycker också att du reagerar lite tråkigt, faktiskt. Du verkar mest bekymrad över att du inte ska få penetrera henne mer, istället för att reagera med empati över att hon faktiskt i flera år har gått runt med smärtor i sitt underliv för din skull.

Självklart är ts upprörd då hans sexliv inte fungerar som det ska och det han trott har fungerat har varit en lögn. Jag skulle också vara besviken och upprörd!
Svar på tråden Står kvinnor "ut" i början?