Står kvinnor "ut" i början?
Min nuvarande kvinna och jag blev tillsammans för ca 7 år sedan och vi har barn. När vi träffades var hon en av få som redan från början hanterade sex bra.
Hon gjorde ingen stor grej över att jag är mycket stor därnere utan verkade nästan som hon inte ens märkte det. Det enda var att hon sa att hon var rätt trång och att vi nog fick ta det lugnt så hon fick vänja sig.
Det mer passionerade sexet kom senare och fungerade till en början med lite trixande och ideer samt substitut som ex dildos och oralt men Vid sex blev jag ofta tvungen att runka efteråt då jag inte fick komma in tillräckligt långt för att få stimulans nog att komma.
O
När vi efter 5 år bestämde oss för att skaffa barn så hade jag fortfarande bara kommit en gång i henne men efter lite jobb blev hon iaf gravid. Sedan tog det månader innan hon ens rörde mig igen. Sen kom barnet och efter det skedde INGET.
Jag trodde till en början att de var pga graviditeten och lät det vara. Efter ett tag började vi göra allt det andra vi tidigare gjort men nu stötte hon bort mig så fort jag försökte ha sex.
När vi hånglade för någon månad på fyllan o var nakna så gjorde jag ett misdlyckat försök. Plötsligt tog hon hårt i kuken o drog uppden o sa som till den att den var hennes värsta fiende samtidigt som hon klämde åt jävligt hårt med händrrna som ett strypgrepp runt den.
Förmodligen va hon full o skulle skämta men jag fick ont blev förbannad o frågade vad hon menade.. Då blev hon lack och sa rakt ut att hon känt sig som överkörd av ett tåg varenda gång vi haft sex och att hon är trött på allt jävla jobb det var att få mig sexuellt nöjd och att jag "seriöst efter alla år borde fatta att det att inte går att knulla med mig och njuta utsn att det är nåt hon endast gjort för min skull." Plus en massa andra jävligt dumma grejer om hur jag gjorde fel osv.. jag svarade nåt i stil med att jag ju ändå var den som fick både henne o mig o komma eftersom hon inte släpper in mig ordentligt o hon blev ledsen o ja med o vi gapade. osv osv osv
Sedan dess har hon naturligtvis sagt förlåt och jag med och hon har dementerat det mesta men det hänger kvar i mitt huvud..
Att hon alltid fejkat njutning tills nu. Varför då och varför sluta då gort hon blev gravid.
Att hon blev tillsammans med mig trots att hon ogillar att ha sex med mig. Varför?
Ska jag aldrig ha sex mer måste jsg hitta nån kk?
Dtår kvinnor ut med dåligt sex redsn från början i ett förhållande.
Och ja den är väldigt VÄLDIGT stor. I klass med mr falcon och bra mkt tjockare på sina ställen. Så jag fattar att hon får ont. Men inte att hon inte backat ur tidigare