• 100kgpappa

Står kvinnor "ut" i början?

Jag tycker du ska dumpa henne och hitta någon som verkligen går igång på och njuter av riktiga stora kukar.

Jag hade blivet asförbannad om min fru ljugit om vad hon gillar, och ställt upp på saker som hon inte njuter av för min skull. När jag har sex med någon så går jag igång mycket på hennes njutning, och om det visar sig vara en lögn, så hade jag känt mig bedragen och utnyttjad, även om scenariot var som i ts fall.

Och ska han leva med ett kass sexliv resten av livet? Visst finns det mycket annat man kan göra, men jag misstänker att om nu ts har så stor och grov doning, så blir det inte så mycket oralsex heller, eller analsex för den delen.

Han kan ju stimulera henne med fingrar och tunga, men tror inte att hon kommer att göra så mycket för honom.

Tråkigt att ett barn hunnit bli inblandat, men det går faktiskt att ha barn och inte leva ihop.

• 100kgpappa
    Anonym (Mr 1%) skrev 2017-08-04 09:39:58 följande:

Jag har bara ett problem ned det och det är att jag älskar henbe massor . Hon känns verkligen som den där livskanrate måbga letar hela livet efter utan att hitta. Ser inte hur jag kan lämna det.

Ja, det är ju en faktor att ta hänsyn till också.

Du får fundera på alternativen och köra på det som känns mest rätt. Men tänk även långsiktigt. Ny kanske det överväger att känslorna är starkare än behovet att få penetrerar, men om man saknar något viktigt i sexlivet, kan det lätt bli en gnagande irritation som till slut genomsyrar hela förhållandet. Eller så hittar ni nått som funkar hyr bra son helst.

Lycka till oavsett!
  • 100kgpappa
    Ljus musik skrev 2017-08-08 23:09:35 följande:

Herregud, snacka om fel fokus.

Du älskar din fru. Ni har ett underbart förhållande. Ni har fått ett barn (som borde vara högre prioriterat än er missmatch i sängen). Hon älskar dig. Hon har utsatt sin kropp för smärta för att behaga dig. Hon har burit och fött ditt barn. Och du gnäller??

Lite perspektiv för helvete! Och ta hjälp av parterapi om du inte kan komma över det.

Hade du tyckt det var ok om TS kallade sin fru för freak och vanskapt, och gett henne rådet att söka hjälp om hon inte kan hantera det???
Svar på tråden Står kvinnor "ut" i början?