Inlägg från: Anonym (bb) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bb)

Står kvinnor "ut" i början?

visst kan jag förstå att du känner dig besviken TS men jag förstår verkligen din fru. det är skitsvårt att säga ifrån kring sex om man inte gjort det från början. Hon har givetvis velat ha sex för egen skull också och täkt att man får jobba på saken. I början när man är förälskad så går det mesta bra, även om det egentligen inte gör det, så att säga. Man är så kär och vill så gärna att allt ska vara bra. 
    Sen har tiden gått, ni fick till ett barn och kanske gör det mer ont efter det, det kan bara hon svara på. 
    Personlighet har jag varit med om en f.d partner som hade väldigt stor. Varje gång vi hade sex så var det väldigt skönt men sen var jag som "skinnflådd" (det kändes så  i af ) och vi kunde inte ha sex på ca 3 dygn innan man kunde igen. Därför hade vi rätt ofta sex utan att penetrera, använde tunga, mun och händer på varandra. 

Det här fick jag ju förklara efter ett tag, och han var mycket förstående. Det tycker jag du också ska vara. Sen kanske ni skulle behöva gå i parterapi för att lösa upp den här knuten som nu finns, apropå besvikelsen. Du tycker hon har ljugit, för henne var det säkert en fråga om självbevarelsedrift. 

Svar på tråden Står kvinnor "ut" i början?