• Johannapanna84

Ivf rmc linköping hösten 2017

Hoppar in här. 33 år med PCO. Har varit och spolat äggledarna idag. Stopp på höger sida och fint flöde på vänster. Började diskutera ivf och vi har pratat här hemma och bestämt oss för att gå vidare med ivf. Gyn skickar remiss denna vecka. Hur lång väntetid kan man räkna med? Ni med PCO har ni ätit något ÄL stimulerande? Jag har ätit letrozole och vet inte om jag ska fortsätta med det eller inte i väntan....

• Johannapanna84
    hanna8911 skrev 2017-08-05 09:10:26 följande:

Hej! Välkommen! Min remiss skickades i slutet av februari och vårt första möte var i början av maj! Jag har också ätit letrozole 4 gånger och enligt ul fått fina äggblåsor men är själv osäker på om de släpper! Tog ett progesteron efter sist och det visade på att jag inte haft någon äl. Så denna månad får vi testa ovitrellen och ser om det funkar! Men räkna med ca 3 månaders väntetid tyvärr...

Ok, så ni har gjort ett misslyckat ivf då? Vad är ovitrelle? Jag har också fått stora fina äggblåsor men antagligen inte haft ÄL då... ????. Är det bra o fortsätta med letrozolen under väntan då kanske?
Svar på tråden Ivf rmc linköping hösten 2017