Avsugning vs knulla?
Ärligt killar..
Föredrar ni att få en avsugning eller att knulla er partner?
Om du föredrar att bli avsugen - varför är det bättre?
Ärligt killar..
Föredrar ni att få en avsugning eller att knulla er partner?
Om du föredrar att bli avsugen - varför är det bättre?
Måste jag välja får det bli avsugning. Tycker det känns väldigt utlämnande och intimt. Förstår att det inte ger så mycket för den som utför, så därför känner jag mig skyldig att knulla för att inte känna mig som en egoist.
Måste jag välja får det bli avsugning. Tycker det känns väldigt utlämnande och intimt. Förstår att det inte ger så mycket för den som utför, så därför känner jag mig skyldig att knulla för att inte känna mig som en egoist.
Hej måste bara skriva igen
Köp aco glidslem på Apoteket be sambon köra en handtrall åt dig och hä en stor klik på hennes bröst och snorren kör! stimulera henne samtidigt med båda händerna
Fy ....... vad skönt
Kan inte vara skönare
Jag föredrar att kvinnan först suger av för att låta säden komma på hennes bröst för att hon sedan därefter rider på en tills man kommer igen i henne
OM, jag skulle knulla, så knullar jag ju MED min partner. Jag "knullar inte er partner". Det är inget "det", en sexleksak jag knullar, utan en person.
Så vi är förhoppningsvis två om det där knullandet, och både rätt attityd och aktivitet förhöjer förhoppningsvis aktiviteten.
Variation
Jag tycker och har alltid tyckt att oralsex är mycket intimare och skönare än att knulla.
Kan inte svara på vad jag föredrar då båda har sin charm
Nuvarande flickvän älskar att suga och det sker nästan dagligen att hon entusiastiskt börjar gräva i gylfen för att hon vill suga av mig, vilket jag naturligtvis ger min tillåtelse till.
Samtidigt har vi mycket spontansex, jag lägger upp henne på matbordet när vi lagar mat, vi pausar filmen för att ta en snabbis, någon vaknar till och känner sig sugen på natten.
Jag tror att utan det ena så tappar vi det andra då grunden är lust och lekfullhet.
Knulla är ju skönast! Men det är gött med en avsugning då och då när sambon kanske inte vill eller kan knulla just då.
Jag har aldrig blivit avsugen tills det går för mig, bara som förspel. Jag vet inte om jag skulle gilla det, älskar att komma in på riktigt.
Men frun vill inte suga och runka så mycket, det tar tid för mig att få orgasm och hon tror sig inte om att kunna göra det skönt för mig.
Gärna att hon suger den stenhård först innan jag kör in den i fittan. Hon älskar att känna den växa i munnen.
Två helt skilda orgasmer, där den i mun kan kännas närmast för intensiv ibland. Men goa är dom båda två :)
Här kan man inte välja, eftersom att hon endast vill gänga.
Hon säger att det är äckligt att ta den i munnen, trots exemplariskt hygien och nyrakat