Inlägg från: Anonym (Pella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pella)

Avsugning vs knulla?

Ärligt killar..

Föredrar ni att få en avsugning eller att knulla er partner?

Om du föredrar att bli avsugen - varför är det bättre?

• Svar på tråden Avsugning vs knulla?
  • Anonym (Pella)
    Anonym (Bj) skrev 2017-07-30 22:27:20 följande:
    En riktigt bra avsugning är att föredra för mig!
    Men det är väldigt få tjejer som klarar av det enligt min erfarenhet.
    Varför föredrar du det?

Och vad är en riktigt bra avsugning för dig?
  • Anonym (Pella)
    Anonym (Henke) skrev 2017-07-31 07:37:52 följande:

Blir jag avsugen blir jag ofta kåt och lite otålig.. Alltså efter en stund vill jag ofta stoppa in den nånstans.

Nån kille som känner igen?

Att du blir kåt är väl lite själva grejen med en avsugning? Flört
    Men du är alltså inte nöjd med att bara ha kuken i personens mun utan du vill stoppa in den någon annanstans? Dvs avsugningen är en del av förspelet?
  • Anonym (Pella)
    Anonym (Göran) skrev 2017-07-31 08:11:26 följande:

Går inte och välja när man har en fru som tycker om och suga.

Menar du att det är HON som väljer? Dvs att hon hellre suger av dig än att knulla?
  • Anonym (Pella)
    Anonym (Glad) skrev 2017-07-31 09:33:05 följande:

En avsugnig/ruknig

Är skönast för mig får liksom fokus från sambon att göra skönt för mig och att man kan fokusera på att hålla emot så länge som möjligt och inte tänka på att det ska vara skönt för hon för det är i regel redan avklarat ????

Sambo 16år 4barn aldrig varit lyckligare älskar min samdo mer än någonsin

Men älskar ju att knulla också ????

Härligt att du är lycklig! Det är så som du beskriver som jag också ibland har fått förklarat för mig, att det är skönast att bara ligga och ta emot för en del grabbar (säkert även för tjejer!). Mitt ex gillade mest att bli avsugen av mig när vi var tillsammans, tror mest att han var lat! Verkade mest som att vi knullade för att jag ville. Min nuvarande älskar också en avsugning men är lika glad i att knulla som jag, så blir mest avsugningar när jag har mens! Kyss
  • Anonym (Pella)
    runerusk skrev 2017-08-01 22:58:27 följande:

Måste jag välja får det bli avsugning. Tycker det känns väldigt utlämnande och intimt. Förstår att det inte ger så mycket för den som utför, så därför känner jag mig skyldig att knulla för att inte känna mig som en egoist.

Om man gillar att suga så är det härligt att se och höra honom njuta av det jag gör. Men om han kommer när jag suger honom så vill jag (oftast) att han får mig att komma också, men måste inte vara genom att han knullar mig.
Svar på tråden Avsugning vs knulla?