• Anonym (Tjej)

Gillar du bilden?

Skulle du man uppskatta att få en sån här bild i telefonen?

• Svar på tråden Gillar du bilden?
  • Anonym (Nyun)
    Anonym (Tjej) skrev 2017-07-29 16:40:58 följande:

Japp
  • EnAnonumius
    Anonym (Tjej) skrev 2017-07-29 16:52:02 följande:
    Målet är att jag ska skaffa mig lite mod. Jag har aldrig skickat en sån här bild till min man förut. Jag har känt mig fet och ful väldigt länge. Så jag känner att jag behöver lite bekräftelse...tyvärr.
    Det är trist att du väljer att fråga andra män. Män är olika individer och har olika preferenser.

Nu skall du har klart för dig också att du kan aldrig projicera din egna avsky på din egna kropp på din man heller.
    Med det sagt så går jag vidare.

Du vet din man är gift med dig och tycker DU är sexig och attraktiv och älskar dig, annars så hade ju han inte varit gift med dig och haft sex med dig.
    Han kommer med stor sannolikhet att uppskatta den bilden då det är ju från dig, då du är hans kärlek och hans attraktiva fru. Sedan så måste ju jag säga att du har en fin byst.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Alessia
    Nomanisanisland skrev 2017-07-30 18:40:25 följande:
    Patetiskt och patraskigt påstående.
    Precis EXAKT vad jag tycker om dem som har behov att skicka den typen av bilder!
  • Dasenhard
    Anonym (Tjej) skrev 2017-07-29 16:40:58 följande:

Det skulle vara mycket uppskattat... Sen kan man ju utveckla det och bli mer intim eftersom
  • razzmatazz

Jag är iofs (hetero) kvinna men likväl ; kör hårt ts:)

Tycker fö att din figur ser extremt fin och kurvig ut, förstår inte riktigt hur du kan se dig som fet? I min värld är fet när allting sväller över åt alla håll och kanter, du ser ut att ha markerad midja och helt enkelt en figur som går ut och in på rätt ställen.

• Njutare R

Jag skulle definitivt blivit glad att få den bilden. Jag får av frun ibland och för mig visar det lust och kärlek till mig. ?

Skriv ett pm om du vill prata mer om självförtroende.

• Anonym (Tjej)

Tack igen alla som peppat mig. Jag har gått upp en hel del i vikt de senaste åren pga ett läkemedel jag inte klarar mig utan. Jag har alltid varit väldigt mager innan och jag har inte kommit överens med mina nya former än. Tack för att ni fått mig att inse att jag har varit lite väl hård mot mig själv.

Svar på tråden Gillar du bilden?