• Anonym (Tjej)

Gillar du bilden?

Skulle du man uppskatta att få en sån här bild i telefonen?

• Svar på tråden Gillar du bilden?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Li) skrev 2017-07-29 17:36:58 följande:

Blir nog lite fel att dricka vin när man är gravid..

Jag är inte gravid, bara fet.
  • PeterGB3G
    Anonym (Tjej) skrev 2017-07-29 16:52:02 följande:
    Målet är att jag ska skaffa mig lite mod. Jag har aldrig skickat en sån här bild till min man förut. Jag har känt mig fet och ful väldigt länge. Så jag känner att jag behöver lite bekräftelse...tyvärr.
    Du är jättefin! Skicka!
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (dream on (kvinna))
    Anonym (Li) skrev 2017-07-29 17:36:58 följande:

Blir nog lite fel att dricka vin när man är gravid..

Fin sänkning du lyckades få in där Li! Fick det dig att känna dig lite mindre värdelös ett tag eller drack din mamma när du låg i magen?

TS. Skicka bilden för bövelen! Vinet kan du väl ta om du vill bli modigare än sådär. Han kommer gilla det! :)
  • Anonym (glad man)
    Anonym (Tjej) skrev 2017-07-29 16:40:58 följande:

Skulle du man uppskatta att få en sån här bild i telefonen?

Ja, bilden är underbar och om det är du på den ska du veta att du är jättefin. Skulle bli både överaskad och glad om jag fick en sån från min tjej.

Det som gör det så speciellt är ju att den är riktad till "mig". Det betyder mycket att få den typen av uppskattning, samt att den utstrålar självförtroende hos avsändaren.
  • Anonym (Tjej)

Tack alla ni som peppat mig. Nu har jag skickat bilden ????

• Anonym (Micke)

Ärligt talat, vad spelar de för roll vad helt främmande män tycker? Antar att din man tycker du är sexig och huvudsaken är väl vad han tycker?

• Anonym (Oj då.)

Jag skulle säga att du ser riktigt snygg ut och inte det minsta fet. Men det är nog allt upp till din man att lyfta dig och självförtroendet inte anonyma främlingar på internet.

• Anonym (S)

Jag vet inte. Många män tycker nog om såna här bilder, men ärligt talat skulle jag vilja se lite mer kreativitet. Till nästa gång kan du leka lite med komposition, ljus, pose etc., utan att för den delen göra det tacky. Keep it classy. Själva bilden ser okej ut som den är nu, men bara lite... basic? Men ja, det kanske inte är poängen med såna här bilder? ;)

Tycker att det inte är nåt fel på din kropp, och är det en kille du har en intim relation med, så tycker han nog att du är het från början. Spelar ju ingen roll vad folk här tycker. Hoppas att din kille blev glad. :)

• Underhill

Why not! Gick det bra?

E vi överens så kör vi
Svar på tråden Gillar du bilden?