Vi som vill plussa I augusti 2017
Hej alla,
Hoppar in här i lite sista sekunden. Hade ÄL 27/7 och var väldigt aktiva i på dagen och dagarna runt omkring. Har nu BIM imorgon (10/8) men står inte ut med väntan och oron längre. Kan inte tänka på något annat. Kollar Familjeliv, läser alla trådar och följer slaviskt trådar som denna. Kollar min NC app 100 ggr om dagen, helt i onödan för det är inte som att ngt förändras däri. Läser alla artiklar jag kan hitta kring graviditet.
Har en väldigt oregelbunden cykel, har varit hos BM för det men enligt dem är det ingen fara. Har bestämt mig för att inte ta grav testet förens på lördag men det känns som en evighet tills dess. 4 test ligger hemma och väntar.
Detta är den 4 månaden som vi försöker. Håller tummar och tår för att det ska gå vägen denna gång. Är 30 år och inga barn sedan tidigare.
ÄL + 13 idag men inga känningar. Varken mensvärk eller graviditetssymptom.
Till er som inte har plussat ännu: Håller tummarna för er! Hur står ni andra ut med väntan? Jag håller som sagt på att bli tokig.
Till er som redan har plussat: STORT grattis! Har ni haft mycket känningar? När dök de upp i förhållande till BIM? Innan eller efter BIM?