• QueenAB

Vi som vill plussa I augusti 2017

Hej!

Jag trodde jag var gravid förra månaden (oplanerat) då min mens var 8dagar försenad. Rätt som det var kom den och jag blev besviken. Ställde liksom in mig på att jag var gravid och hann acceptera situationen.

Efter att mensen kom, blev jag besviken. Så jag och min sambo bestämde oss för att försöka på riktigt denna månaden.

Jag har en app där jag fyllt i min mens under ett års tid. Så den har gett korrekt utslag +/- 1 dag som Max.

Därför sexade vi på ordentligt under mina fertila dagar. Har aldrig testat ordentligt med ÄL-stickor utan alltid gått efter symptom. Vilket har stämt överrens ganska bra med appen.

Så nu är det bara att vänta....ska ha min nästa mens den 22 Aug. Hur tidigt har ni som plussat kännt av att ni faktiskt kanske är gravida?

Med vänlig hälsning

• QueenAB
    OxalisAcetosella skrev 2017-08-16 18:30:56 följande:

Typ exakt lika starkt som mitt var imorse, tog sedan CB som också visade positivt. Köp det så slipper du tveka fast det är ett tydligt streck. Grattis ! <3

Hur tidigt har du testat? Jag ska ha min menar på tisdag men fick hem testen idag och kunde inte hålla mig! Känns som det är för tidigt för att våga hoppas. Och detta är första försöker.

Grattis till dig med!!!
  • QueenAB
    OxalisAcetosella skrev 2017-08-16 20:13:57 följande:

ÄL + 10 var det idag, tycker ändå strecket var tydligt. Vilken dag är det för dig ? :) Första försöket på andra bebisen här, trodde verkligen inte att det skulle ta sig lika fort som med sonen.

TACK !

Kan ju inte det är bebisräknarspråket. Men min mens förväntas på tisdag och jag testade och plussade i onsdag första gången. Har testat mig varje dag flera gånger om dagen haha! Och alla ger samma utslag, så jag skrev in mig hos mödravården idag.

Kan inte fatta att detta är sant än. För mig är det första försöket med första barnet!
Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017